Niet meer reageren na bepaalde periode inactiviteit?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lijkt me nergens goed voor. Kost alleen maar tijd en wellicht moeite.

Menig draadje wordt na een jaar weer opgepakt.
Vind ik altijd nog beter als een nieuw draadje te starten zonder te zoeken.
 
Origineel geplaatst door fuse
Lijkt me nergens goed voor. Kost alleen maar tijd en wellicht moeite.

Menig draadje wordt na een jaar weer opgepakt.
Vind ik altijd nog beter als een nieuw draadje te starten zonder te zoeken.
Jier ben ik het wel mee eens. Als er in marktplaats een advertentie niet meer relevant is, omdat een bepaald product bijvoorbeeld verkocht is, dan sluiten we de thread op aanvraag van de starter om zo echt vervelende posts te voorkomen.
 
ok. argumenten begrepen.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
En soms is het ook wel leuk om oude thread ( geen marktplaatst threads dan ) weer eens omhoog te schoppen :)

maar meestal niet. :(
 
lees ik hier de nieuwe leden threads van 1,5 jaar oud? :P

Maar ik denk dat je misschien op marktplaats threads een limiet kunnen zetten, want reageren na een half jaar of langer zal bij 99% van de gevallen geen zin meer hebben.
Op de andere zou ik geen limiet zetten, omdat zoals eerder gezegd, deze threads nog wel eens een vervolg kunnen krijgen.
 
Oude threads

Oude threads

Origineel geplaatst door cyan_circle
maar meestal niet. :(

Oude threads omhoog'schoppen'.. puur en alleen voor de flauwe kul.. nee, daar zit ik ook niet op te wachten. Zinvolle threads uit het verleden zijn leuk als 'archief'.. maar zonder duidelijke structuur - anders dan de zoekmachine - zal geen hond ooit in die oude threads gaan neuzen.
 
Hoe kan ik dan ooit op zijn GOT's UTFS roepen om n00bs weg te pesten? :D
 
mensen sorry dat ik zo reargeer maar what's the point? Ik bedoel er zijn toch leuke threads. Maar zat. Ok ze staan misschien op pagina 230 ofzo maar wat maakt het uit? Bedoel ook al word er niet meer op gereargeerd dan kan de info nog wel nuttig zijn... daar hadden we dat rode woordje voor...
 
Ja leuk hoor !~De thread omhoog schop dag --- ik lach me rot .. en dan na een paar posten de thread sluiten
Man wat een amateurisme, echt lachen de coordinatie op dit forum.. Bassie en adriaan is er niks bij


:D
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ja leuk hoor !~De thread omhoog schop dag --- ik lach me rot .. en dan na een paar posten de thread sluiten
Man wat een amateurisme, echt lachen de coordinatie op dit forum.. Bassie en adriaan is er niks bij

Jij zou hier toch niet meer komen sinds je in het bezit bent van Reaktor 4? :duivels:
 
Dat was een spook bericht. Ik heb niets tegen hardwaar; 'k heb zelf ook een PC.
En de thread over :dubbel: Ridder Rijder:dubbel: is ook weer open. Bedankt !:okdan:
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ja leuk hoor !~De thread omhoog schop dag --- ik lach me rot .. en dan na een paar posten de thread sluiten
Man wat een amateurisme, echt lachen de coordinatie op dit forum.. Bassie en adriaan is er niks bij


:D
Dat was een foutje van mij... Moderators kunnen nog steeds op gesloten threads reageren en ik had het niet gezien dat ie dicht was.... Sorry!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top