Maak een track met alleen de MonoTron

even voor de duidelijkheid, voordat iedereen zo´n stuk speelgoed gaat koop´n,...
de track is gemaakt met de softe versie, die is beter, en nu nog graties.
wel snel zijn , anders gaat 6 er veel geld voor vragen:D

:koffie:
 
even voor de duidelijkheid, voordat iedereen zo´n stuk speelgoed gaat koop´n,...
de track is gemaakt met de softe versie, die is beter, en nu nog graties.
wel snel zijn , anders gaat 6 er veel geld voor vragen:D

:koffie:

Ah dat ding:D

Daar konden gijs en ik hard om lachen afgelopen weekend. Puik dingetje!

(draait geheel zijn mening om in bijzijn van iedereen)
 
Monotron getweak De echte echte (Het is niet een heel nummer)
 

Attachments

  • Monotron tweak.mp3
    2,4 MB · Bekeken: 62
Monotron getweak De echte echte (Het is niet een heel nummer)


ik had vroeger een patch gemaakt voor m´n DX100, genaamd Anuskramp, leek hier wel een beetje op.....

:koffie:
 
Dit is hem dus??? 8D

Ik snap wel waarom phochos er eerst 5 wilde hebben, om ze dan gelijk weer te verkopen hoor.8)

Jezus, ze hebben me eindelijk door!!!!!!!!!!!!!:D
 
Ik heb nu een andere digitale recorder, die makkelijker werkt, dus komt er binnenkort toch weer een MonoTron binnen (nummero 4), want ik mis hem toch wel ondanks het niet makkelijk spelen van zo'n ding.

Phochos
 
Als eerbetoon aan de MonoTron en niet gemaakt met de MonoTron:

"Ode To The MonoTron"

Phochos
zou een radias'je eens geen synthesizer (een blijver) kunnen zijn voor jou? doe daar alchemy bij en je bent king, met jouw muziek, mooi stukje
 
zou een radias'je eens geen synthesizer (een blijver) kunnen zijn voor jou? doe daar alchemy bij en je bent king, met jouw muziek, mooi stukje

Die zou ik ook graag willen hebben, maar vond ze tot nu toe te duur. En ga nu eerst een Roland JUNO G aanschaffen, komt in november. Daarna kijk ik of de Radias alsnog erbij komt.

Phochos
 
En als er nu een paar mensen zijn die wat apparatuur van me willen kopen, zie de verkoopthread, dan kan ik wat eerder de JUNO G en daarna de RADIAS kopen.

Phochos
 
En als er nu een paar mensen zijn die wat apparatuur van me willen kopen, zie de verkoopthread, dan kan ik wat eerder de JUNO G en daarna de RADIAS kopen.

Phochos

Deze is beter voor jou, hij is nieuw 'unopened Boxed version', de prijzen zullen jaren niet zakken, wegens weinig, kijk naar de Nord lead 3, ook bijna niet te krijgen of pokkeduur tweedehands, nu het nog kan, ze zijn zeldzaam nieuw dus...komaan, jij verdient het man:

http://cgi.ebay.nl/KORG-RADIAS-SYST...Pro_Audio_Synthesisers_CV&hash=item5d2b798d38

(ik geef maar aan hoor Pochos, omdat je muziek na een boost, stukken beter zal zijn, kosmische sounds maken, doe je op een serieuze bak, that's why I suggest ya! MAN! ;) Beter effe duur, ben je jaaren gerust..)

maak daar maar eens een MOnotron trak mee :D lacheuhh!!
 
ik zou zeggen, bewaar die 58 piek, en stop dat in een nuttige bak ipv een monotron..
 
. . .
 
Back
Top