Maak een track met alleen de MonoTron

telkens kleine dingen blijven kopen omdat je (daardoor) steeds niet genoeg geld hebt voor degelijke/duurzame spullen is niet echt slim...
en die wispulturigheid van het kopen en dan weer verkopen (voor minder) schiet dan helemaal niet echt op...

phocos werkt tegen de crisis.


Maar ik vind wel dat de rest gelijk heeft. Hoeveel geld ben je eigenlijk al verloren aan het steeds voor minder doorverkopen?
ik denk dat je daarme wel al een jupiter 8 of een system100 binnen had.
 
Maar ik vind wel dat de rest gelijk heeft. Hoeveel geld ben je eigenlijk al verloren aan het steeds voor minder doorverkopen?
ik denk dat je daarme wel al een jupiter 8 of een system100 binnen had.

Maakt niet uit. Die zou ie toch na 2 weken weer verkopen, nee toch niet, jawel nu echt, nee deze BLIJFT, toch te koop nu echt, nee doe maar een slotje..


..hoewel
 
Maakt niet uit. Die zou ie toch na 2 weken weer verkopen, nee toch niet, jawel nu echt, nee deze BLIJFT, toch te koop nu echt, nee doe maar een slotje..


..hoewel

het apparaat dat phochos wil bestaat nog niet.
 
Van die dingen.
 
ja dat wisten we onderhand ook al,
maar kan je er ook wat anders mee, laat maar horen die tracks! (vette electro bvb?)
zal niet makkelijk gaan aangezien je niet pcies afgemeten noten kan spelen... laat staan dat je er goede drumsounds uit kan halen want daar is de synthese gewoon niet geschikt voor... mja misschien een soort van kick dan nog maar verder...?!
 
Zo, ook ff een trackje gemaakt. Normaal gebruik ik de monotron als filter voor mijn gecircuitbende SK5, maar de geluidjes eruit kunnen best wel vermakelijk zijn, bijvoorbeeld voor dit soort threads :D
 

Attachments

  • monotron.mp3
    2,4 MB · Bekeken: 52
het apparaat dat phochos wil bestaat nog niet.

Dat klopt, moet een apparaat zijn waar alles in zit, zeg maar een Moog Modular Work Station.
 
Zo, ook ff een trackje gemaakt. Normaal gebruik ik de monotron als filter voor mijn gecircuitbende SK5, maar de geluidjes eruit kunnen best wel vermakelijk zijn, bijvoorbeeld voor dit soort threads :D

:D vette track!

Als je 'm nog zou combineren met ander gear issie echt wel bruikbaar imo :)
 
jaja zeker weten.

De andere gear moet immers ook ergens op staan?8)

Dan vertel je er gewoon bij dat je als extern effectapparatuur het revolutionaire MS20 filter hebt gebruikt :D
 
Laatst gewijzigd:
Ableton live suite zit toch alles in! Of moet het hardware zijn?

Als Work Station werk ik het liefst met hardware.

Phochos
 
Back
Top