Voices From Heaven

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Terug naar gewoon akkoorden progressies spelen want ik heb de functie ontdekt om gewoon direct op usb op te slagen van keyboard en dat maakt veel opname moeilijkheden met mijn audio interface teniet.
Wat ook zalig is, en ik niet wist, is dat ik via usb extra stijlen kan gebruiken die je kan aankopen blijkbaar. Etsy is daar een goede bron voor.
Ga me dus volledig richten op akkoordenprogressies en als mensen daar problemen mee hebben dan laten ze me beter gerust. Ik ga op niemand meer commentaar komen geven want uiteindelijk moogt ge er vierkant naast spelen, tis allemaal okay, brengt enkel akkoordenprogressies dat tenminste int ritme is en ze breken u af.
Terwijl ge zelf bij die andere persoon meer goede dingen hebt gezegd dan slechte, zo heb ik van ALLES duidelijk gemaakt dat het zeer goed was ENKEL het ritme was niet goed.
<mod knip>

Maak nog maar wat boem boem en wat spraak audio erop om toch een beetje variatie te brengen en kom dan tegen mij nog is zeggen dat repetitief is.
<knip>

Dus, nu dat van de baan is ga ik hier gewoon delen wat ik maak en als mensen dat niet leuk vinden moeten ze me maar lang genoeg negeren en dan zal ik vanzelf hopelijk na een tijd wel weggaan, ik maak immers muziek omdat het muziek maken proces op het keyboard mij enorm gelukkig maakt: ik heb al ulle zever dus niet nodig want ik heb mijn doel daarmee al bereikt.

 
Last edited by a moderator:
Wel ik heb nu gisteren omdat er zulke gezaag was dat de sound premastered out of the keyboard komt en dat dat allemaal niet nodig is en veel ander gezaag had ik besloten om de raw files gewoon met Emastered te masteren met low settings op compressor en EQ. Het klonk niet slecht en ik overtuigde mij er nog van dat het waarschijnlijk beter was.
Nu zijn we een dag later en ik begin toch iets te missen, die helderheid en klaarheid, dat levendiger zijn. Ik besloot om twee tracks is te vergelijken, degene gemastered met Emastered, dat zo goed als de ruwe content is en degene die ik zelf heb gemastered.
Geef me jullie mening is?

De Emastered:


Mijn master
 
Back
Top