weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oh ja, los componentje van een effect apparaat gesoldeerd. Heel goed gelukt behalve dat ik mijn snoer van mijn soldeerbout heb gesmolten.

GRRRR..... Dus nu weer een nieuw snoer aan mijn soldeerbout maken.

Zo komen we de dag wel door................
 
06:30 opgestaan, ontbeten met de kleine, wandeling door het "enge" bos samen, daarna uurtje naar de kinderboerderij samen, boodschappen doen, even naar naar de speeltuin en een ijsje halen, vrouw wakker maken, lunchen met zn drietjes, paar uur studeren, vanmiddag naar de brandweerfeesten op de boerderij hier achter en vanavond de studio in..... niets opzienbarends.

:halleluja Klinkt als een top dag man!!!
 
Ik heb de Novation Nocturn besteld en binnen.

Alleen weinig tijd om het allemaal nu te gaan installeren.Plus het is prachtig weer.

Ik ga naar de rommelmarkt voor lptjes te checken.
 
Ik zit nu ziek thuis met bronchitus en een zomergriep, hoop wel dat vandaag wat apparaten binnen gaan komen, kan ik tenminste iets gaan doen met dit mooie weer (snik, snik).

Phochos
 
De poes zit voor het raam, en maakt grappige klik geluidjes naar een vogeltje.

Ik dacht dat alleen onze poes dat deed, dat is inderdaad heel grappig, van die snelle klik geluidjes waarbij de kaken heel snel op en neer gaan, een soort van trillen.
 
koop er een op batterijen, werkt echt een hoop beter. Je molt er niks mee en je hoeft geen vlieg van je meubels af te schrapen.
En het brengt ook wat geur in huis.
 
ben sinds gisteren officieel 2 jaar samen met mijn vriendin.
Ze heeft het niet zo voor Simple Minds en David Bowie.
 
pomptidom... de komkommertijd is begonnen ....

zit het halve forum op Dour of een ander festival?
 
iedereen zit creatief te wezen natuurlijk
of let op de kids, hopend nog naar het feest te kunnen vanavond
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top