weinig opzienbarends I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zat in de auto te bedenken hoe je een Vuvuzela-patch zou programmeren op de DX7.
Maar toen bedacht ik me dat ik beter een sampler kon gebruiken.

Overigens heb ik wel een hele leuke animated GIF gevonden. Ik kan er naar blijven kijken...

attachment.php
 

Attachments

  • 54zhb1.gif
    54zhb1.gif
    860,8 KB · Bekeken: 93
Kabeltjes klaar en in gebruik
Achter de racks liggen ze al 4he dik, niet te schatten wat een spaghetti :L

Vandaag ook nog een 6de midi patchbay in gebruik genomen om alle externe effectbakken van een midi clock te voorzien

De nodige midikabels erbij om de kabel-chaos in de "darkside of the studio" nog wat groter te maken.
 
Ben zojuist begonnen met de grote schoonmaak van m'n pas aangeschafte JX8P en PG-800.
Wil hem weer ''steriel'' hebben, nadat een ander er met z'n vieze vingers jaren aan gefriemeld heeft.
Heb nogal last van ''smet'' vrees.
 
Ben zojuist begonnen met de grote schoonmaak van m'n pas aangeschafte JX8P en PG-800.
Wil hem weer ''steriel'' hebben, nadat een ander er met z'n vieze vingers jaren aan gefriemeld heeft.
Heb nogal last van ''smet'' vrees.
als het je echt om de bacteriën te doen is, zou ik Detol gebruiken. Ontsmet en is niet schadelijk voor je synth.
 
Ik heb vandaag salade gegeten. Met tomaat. Lekker.
 
Mierenpoeder en spray gekocht. We hadden mieren in de keuken. Ik doe het niet graag, het zijn ook levende wezens maar om ze tussen je eten te hebben is niet zo prettig.
 
Mierenpoeder en spray gekocht. We hadden mieren in de keuken. Ik doe het niet graag, het zijn ook levende wezens maar om ze tussen je eten te hebben is niet zo prettig.

Volgens Bear Grills van Ultimate Survival op Discovery Channel zit er in mieren een heleboel eiwitten en energie om weer verder te kunnen. Dus misschien moet je ze de volgende keer gewoon door je eten heen mengen.:D
 
De poes zit voor het raam, en maakt grappige klik geluidjes naar een vogeltje.
Oh, en mieren in huis zijn super ranzig.
 
net terug van de indier, me helemaal volgegeten, het was heerlijk.
kan echter geen boe of bah meer zeggen.
muziekje maken zit er niet meer in vanavond.
 
Misschien kan je wel nog een boertje laten en dat samplen, dan weten wij ook of het de moeite is om daar te eten.. :W
 
Ik kan al jaren nergens meer van die ouderwetse, taaie, meebuigende plastic vliegenmeppers kopen.

Tegenwoordig zijn ze van hard, stijf plastic. Als je gelukt hebt spatten dan bij de eerste goeie mep de mug (hier zijn nooit vliegen) en de vliegenmepper uit elkaar. Bij een slechte mep spat alleen de mepper uit elkaar. Bij die slappe meppers heb je ook nog het voordeel van het meebuigen van het plastic, dat is veel effectiever, een soort nagalm of tweede kans. Nou ja, voor de mepper dan...
 
@conso: koop er een op batterijen, werkt echt een hoop beter. Je molt er niks mee en je hoeft geen vlieg van je meubels af te schrapen.
 
vanochtend gedouched en vanavond weer
dees wint wel de schoonheidsprijs.

ben opgestaan inmiddels ( ga vanavond weer naar bed )
drukke dag met kinderen en een feesie vanavond.
muzikaal vandaag even belletje richting frankrijk doen ter voorbereiding van feest , met synthesizer " demonstratie" . uitdaging is alles alleen op de sonicsix doen.
geen bericht meer gehad van dien ebay-duutscher , wilt dus idd alleen aan duutschers leveren, nou ja dan maar nieuw aanschaffen, zo groot is het verschil nou ook alweer niet waarschijnlijk.
 
Hamertje van mijn A90 was kapot, dus pas vervangen. Maar zat te klooien dus daarna ook toets kapot. Nieuwe besteld en nu ook vervangen. Kost me weer 4 euro en een uur.

Wat zitten er trouwens veel schroeven in dat ding. Als ze hem nou wat lichter hadden gemaakt, dan hadden ze 30 schroeven kunnen besparen en dus weer 100 gram...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top