[Stoned] Nieuwe Track ~ tips gezocht

Origineel geplaatst door erik.vermeer@wa
Dat is een zeer professioneel stukje muziek. Ik zie ook wel een VPRO achtige film
voor me. Of zo'n videoclip van (tja hoe heten ze ook alweer) dat je alleen maar een trein ziet rijden die allerlei stations passeert. iemand van de filmakademie zou blij zijn met zo'n soort muziek vermoed ik.
Het heeft iets ambient achtig wat mij wel aanspreekt.

Misschien tip om telkens wanneer de compressor ingrijpt er een nieuwe basskick overheen te leggen die je niet door de compressor haalt. Op zich vind ik de compressie wel bij dit nummer passen.


Groet Erik

Ja juist een trein die verschillende stations passert, een docusoap over iemand die vanuit irak nu net in Nederland aan het studeren is aan de muziekakademie
 
Origineel geplaatst door justin
Ja juist een trein die verschillende stations passert, een docusoap over iemand die vanuit irak nu net in Nederland aan het studeren is aan de muziekakademie

Zozó ! Wat heb jij gerookt alvorens dit te posten? Ik wil ook !
 
Leuk nummertje, het heeft met die delays soms wat weg van the irresistable
force geloof ik. Ik zou niet weten wat je er nog aan moet doen. Ja misschien dat ene kort hihatje vervangen door eentje die meer overeenkomt met die dubbele, dan wordt het ritme wat natuurlijker denk ik.
 
Nee, geweldig... erg professioneel ..
Wat ga je ermee doen????
 
als ik dit hoor dan denk ik,
waarom zou ik uberhaupt nog muziek maken :confused:

mad shit hoor!
kun je eens een hele CD produceren voor mij, dit gaat dan voor altijd in mijn CD wisselaar
 
Origineel geplaatst door djsirjamez
als ik dit hoor dan denk ik,
waarom zou ik uberhaupt nog muziek maken :confused:

mad shit hoor!
kun je eens een hele CD produceren voor mij, dit gaat dan voor altijd in mijn CD wisselaar

Keep up the good work,ieder zijn style
 
Nu ik hem voor de 2e keer hoor begin ik hem steeds meer te waarderen. Een opmerking over de beat; ik denk dat de bass een beetje te kort is, doordat het zo'n korte tik is lijkt het net of die clipt. Voor de rest echt relaxte muziek! Leuk extraatje, die delay op 3 achtsten.
 
Origineel geplaatst door Tactic
Nee, geweldig... erg professioneel ..
Wat ga je ermee doen????

uhh... eigenlijk niets, behalve te gebruiken voor me aanmelding HKU Sound Design.

Wat zijn de opties dan?
 
Origineel geplaatst door djsirjamez
als ik dit hoor dan denk ik,
waarom zou ik uberhaupt nog muziek maken :confused:

mad shit hoor!
kun je eens een hele CD produceren voor mij, dit gaat dan voor altijd in mijn CD wisselaar

Deal 8) Bedankt !
 
Origineel geplaatst door AOR
Deal 8) Bedankt !

wanneer mag ik hem ontvangen :D
ik ben altijd heel "keen" op het vinden van dope muziek voor in mijn toet toet.. dus :D
 
Ik kan je niet echt een tip geven, ik kan alleen zeggen dat dit errruug goed klinkt! Echt zo'n film muziekje... in het begin of bij de aftiteling! En dat vind ik echt een compliment!


jee... ik zit nu nog steeds te luisteren volgens mij heb ik m al 3 keer geluisterd, en dat terwijl ik bij andere tracks er gewoon doorheen "skip" zegmaar... Ik zit nu op mijn werk, dromend naar mijn beeldscherm te staren...
 
Damn...zat gister ´n CD´tje te branden met chillmuziek met nrs van Arovane, Aphex Twin, Boards of Canada en Múm...dat ssoort dingen..en daar past dit dus PRIMA tussen...qua stijl en hoe ´t in elkaar zit... kllinkt echt heel erg dope!

Dat wil ik ook kunnen maken =(
 
!! TRACK AANGEPAST !!

!! TRACK AANGEPAST !!

Ik ben vanmiddag bezig geweest om wat aanpassingen te doen.

Fuse, PzHKL: Ik heb de compressie aangepast

Isniezot: Sorry, niet gelukt.

Bosscher: Zwaardere kick toegevoegd.

Mad/R: Ik heb effecten, beats en melodies apart van elkaar compressie gegeven.

Voor de geïnteresseerden hier de link:

http://alexorion.blaa.org/music/AOR_Enelear.mp3 <----

Allen zeer bedankt voor de moeite.. :)
 
klinkt zowaar nog beter dan eerst 8o) Alleen die string komt er in ´t begin wat hard in qua volume voor mijn gevoel..maja...daarna is ´t *zweeeeeeven zweeeeeeven zweeeeeeven kreng!*
 
Origineel geplaatst door Rut
chillmuziek met nrs van Arovane, Aphex Twin, Boards of Canada en Múm...dat ssoort dingen..en daar past dit dus PRIMA tussen...qua stijl en hoe ´t in elkaar zit...

Ja dat vond ik ook al en ik ben zo vrij geweest om de eerste versie op een "trein en bus" verzamel cdtje
te zetten hoor!:kimono:

Ik vind deze tweede versie helderderder.. de geluiden worden niet meer zo door elkaar weggedrukt.
de track was al fijn en nu dus improved!

keep up the good work!
 
Back
Top