Ideetje voor een track... afmaken of niet? Graag jullie tips/suggesties.

purplehaw

Producer
Lid sinds
30 september 2020
Berichten
65
Locatie
Boven-Hardinxveld
Hier een opzet voor een nieuwe track. Ben d'r nog niet helemaal over uit of het wat is en of er publiek voor is die dit genre ambieert.

Graag jullie mening en of tips/suggesties.



Groetjes, Milan:okdan:
 
De basis is inderdaad al mooi, maar er is nog veel werk aan de winkel...want alles klinkt nog vlak en droog. Probeer wat nieuwe geluiden te introduceren, varieer de percussie, maak het wat spannender zodat de luisteraars hun aandacht getrokken word. Je bent op de goede weg. Of hier publiek voor is, 't zal wel, maar persoonlijk zou ik weinig of nooit naar dit genre luisteren.. Ik zou het wel gebruiken voor een tentoonstelling of een vernisage ofzo. Succes!
 
Hoi allemaal, bedankt voor jullie feedback tot nu toe. Jason31 het zijn VST gitaren in Kontakt. Ik geloof de starburst 2 uit mijn hoofd.

Het probleem is, dat ik geen vocalisten ken voor dit genre. Het doet me zelf een beetje denken aan Radiohead als ik er naar luister.
Maar waar vindt ik een Tom York :D Als iemand een experimentele zanger of zangeres kent die teksten schrijft, dan houd ik me zeker aanbevolen.
Verder ga ik zeker kijken of ik in de lagen wat toe kan voegen om het een dynamischer geheel te maken. Misschien ook even wat tomslagen en Ride / Backens voor de afwisseling maken.

U zeit allen bedankt en zal zodra ik inspiratie heb gehad het resultaat posten.

Groetjes, Milan
 
Hoi allemaal, bedankt voor jullie feedback tot nu toe. Jason31 Het doet me zelf een beetje denken aan Radiohead als ik er naar luister.

Hi Milan, ja ik moest daar ook aan denken.
Maar op een of andere manier pakt dit me niet.
Het idee is wel leuk maar de basis is niet zo sterk.
Denk dat de vst gitaar het hem niet doet.

 
Back
Top