Instrumentale track -> 0-coast, Grandmother e.a.

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
769
Locatie
Utrecht


Een nieuwe track, iets langer aan gewerkt, meer lagen etc. dan voorgaande.
Gemaakt met nieuwe 0-coast voor een beetje west coast invloeden, daarnaast ook Moog Grandmother, TR6-S en mn bescheiden eurorack gebruikt.
Ben benieuwd of iemand er een genre op kan plakken. Soundcloud komt met Darkwave en Electronic Rock voor mijn tracks de laatste tijd. Wat vinden jullie?
 
Klinkt mooi oud, een soundtrack op zoek naar iets. Mocht het verkopen zal iemand er wel een genre aan hangen, lekker belangrijk toch.
 
Klinkt zalig en helemaal mijn ding!
Genre? Niet belangrijk maar met Electronic zit je er nooit naast. :okdan:
 
Pareltje, deze. Heel krachtig en mooi. Hoor qua mix niet zo snel gekke dingen, maar heb 't wat oneerbiedig beluisterd over m'n laptop-speakertjes (sorry)..

Als ik het niet weet kies ik altijd voor "electronica". Nog steeds een leeg begrip, maar dan kan je als het ware zeggen "het is in elk geval géén techno, trance, synthwave, gabber, of al die andere genres die ik kon kiezen, als dat het was geweest."

Misschien kan je zoeken naar een praat-plek over specifieke(re) artiesten of labels, ipv genres. In jouw geval zou ik bijv. op zoek gaan naar een forum-draadje over Warp-artiesten. Labels zijn soms genres op zich. :)

Of gewoon hier op SF es een draadje aanmaken, gewoon om wat te kletsen, zou ik zeggen. Dit specifieke draadje wordt misschien niet gezien door de mensen die je zou willen spreken.
 
Ik vind m zo mooi hoor, hoef je van mij niets meer aan te doen. :okdan:
En genre, dat zou ik echt niet weten, ik snap al jaren niets meer van alle genre-definities.
 
Klinkt lekker. De "steel drums' misschien een beetje te vrolijk loopje. Percussie kan iets gekker. Klinkt mij iets te clean (hier een daar meer gruizige reverb). Thom Yorke kan hier ook wel naar luisteren.
 
Back
Top