Korg Monotron - Analoog is weer 'in' bij Korg

hoe je het ding ook modificeerd, het blijft alleen maar piepen voortbrengen
 
dat is waar... maar naast alleen gekraak is een piep vanzelf weer variatie nutuulk...
en als je die 2 dan weer combineerd dat zitten we op kraakpiep en dus is de link met de k#tsite wederom gelegd...

is dit niet wat voor jou bass? https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=152728 :D
 
hoe je het ding ook modificeerd, het blijft alleen maar piepen voortbrengen

tja dat zegt meer over jouw kundigheid met synthese volgens mij, want ik heb er zelfs tweestemmige(door het filter te cvën) basdrones mee kunnen maken
de pieps geluiden zijn zwaar in de minderheid in de opnames die'k met de montron heb gemaakt :D

de ruis is zogoed als verdwenen na'de koptelefoon amp bypass
wij hebben hem op de volumeknop gebypassed want da's een stuk simpeler dan de ic
hij is nu iig stiller dan mijn kawai 100f
 
hier een stukkie monotronXperiment alles = monotron +MF-102 en delay



danny heeft alleen wel een piepnummer gepakt en mp3 is ook niet echt het beste medium want de lage tone liggen op wav wel wat meer op de voorgrond
 
Geinig, maar voor dat bedrag kun je beter 6 tientjes bijleggen en een A111-5 halen, dan heb je veel meer bang for the buck :)
als je al een hele zooi aan andere modulaire modules hebt wel idd, maar opzich aanzienlijk interessanter dan zo'n monopiep idd...
 
Maar even serieus.. Zijn er mensen die wellicht een eurorack module van mijn Monotron zouden kunnen maken?;{
VCO, LFO en VCF los, maar wel in één module.
Wil er zeker wel voor betalen:verkoght:
 
hoe je het ding ook modificeerd, het blijft alleen maar piepen voortbrengen

oooow, jaaa jôôôh.... :frons:


 
Back
Top