Gepruts..

Ok, het is weer offline.. Gisteren had ik een dame op bezoek die jullie muziekjes veel cooler vond dan die van mij! Daar ga ik dan met mijn sterallures.. :S
 
jammer, want van kritiek leer je het meest! als je alleen maar hoort 'wat een leuk liedje', streelt het wel je ego, maar word je er echt niet beter van!
en van sterallures word je nooit een beter mens! :engel:

suc6 en keep on going!
en vraag aan die dame wat zij er dan niet goed aan vindt!
 
Heb ik gevraagd! Ze vind mijn muziekjes saai, niet eigen genoeg, vlak klinken en ook lacht ze me uit om m'n synthjes met "glide". Als ik m'n muziekjes laat horen zit ze verveeld te luisteren en vindt dan dat ik een voorliefde heb voor synthetische burpjes en scheetjes. Ook verstaat ze niets van de teksten die ik met een vocoder heb gemaakt... En toen bleef er van mijn sterallures niet zo veel meer over :S Verder een leuk mens hoor! :)




jammer, want van kritiek leer je het meest! als je alleen maar hoort 'wat een leuk liedje', streelt het wel je ego, maar word je er echt niet beter van!
en van sterallures word je nooit een beter mens! :engel:

suc6 en keep on going!
en vraag aan die dame wat zij er dan niet goed aan vindt!
 
Schijt aan die wijvuh man, als ik me constant had bezig gehouden met wat ze van me denken had ik mn geld aan de vrouwtjes besteed en niet aan mn bescheiden studiootje. :W 8)
 
Ik heb ook andere interesses dan alleen met muziekjes te klooien! :) :duivels:

Schijt aan die wijvuh man, als ik me constant had bezig gehouden met wat ze van me denken had ik mn geld aan de vrouwtjes besteed en niet aan mn bescheiden studiootje. :W 8)
 
Ik vind mijn gepruts zelf niets aan maar mijn vrienden, familie, kennissen en geliefden vinden het geweldig (zeggen ze....)
 
Schijt aan die wijvuh man, als ik me constant had bezig gehouden met wat ze van me denken had ik mn geld aan de vrouwtjes besteed en niet aan mn bescheiden studiootje. :W 8)

lol dit is een tegeltje waard!
 
de eerste van deze tread is the one

Toch ben ik het fake electrisch gitaartje daarin wel zat.. Dat kan een echte gitarist mooier denk ik! :S

Ik vind mijn gepruts zelf niets aan maar mijn vrienden, familie, kennissen en geliefden vinden het geweldig (zeggen ze....)

Bij mij is het andersom.. :-P
 
Nou, van mij mag je de titel veranderen van "boring" naar "boeiend"!
(ik vind alleen het snare/clap-geluidje persoonlijk iets te 'stoffig'!)
verder: supercool!
 
Nou, van mij mag je de titel veranderen van "boring" naar "boeiend"!
(ik vind alleen het snare/clap-geluidje persoonlijk iets te 'stoffig'!)
verder: supercool!

Ik heb het clapje wat afgestoft, beter zo? Het tempo heb ik ook wat verhoogd, maar ik weet nog niet zo of dat een verbetering is.. Het wordt er wel minder langdradig van :-)

Bij mij ook hoor.. was bedoeld met een ;)

Ach succes met muziek heeft vast ook nadelen, zoals geld, een villa en massa's idolate groupies! :-S
 
Laatst gewijzigd:
Help! Ik weet het niet meer.. :-)

Geachte deskundigen, kan ik dit beter:

1. sneller maken?
2. langzamer maken?
3. beter uitmixen?
4. deleten?

http://scepticist.bandcamp.com/track/boring


Ik had vannacht opeens een vreselijke droom. Dat door mijn "artiestennaam" de zeldzame positieve reacties ook nog eens sceptisch bedoeld zijn! :-S
 
Klinkt wel oke.

De mix kan wel wat beter naar mijn idee. Klinkt een beetje op de achtergrond allemaal.
 
Heb ff zitten klooien met een compressor, maar daar begrijp ik nog de ballen van!
Kansloos dat gepruts van mij.. Ik ga maar eens weekend vieren! :-D
 
Boring? klinkt heel leuk maar het is nog niet af. Gewoon een vette lead er overheen. Of twee of drie. Je begint met synth A, stukje B, terug naar A, even C enzo.
Beetje piano, strings ofzo erbij en dan heb je prachtige muziek.
Luister veel naar hoe de grote jongens zoiets aanpakken daar leer je het meest van.
Zomaar een voorbeeld (nou ja):

Los van de sequence/drums lopen er een heleboel melodielijntjes door elkaar heen.
De man is geniaal natuurlijk maar weet je wat ik bedoel.
 
Back
Top