90's inspired..

skies

Klats, Boink, Klets
Lid sinds
20 januari 2006
Berichten
1.208
Locatie
randstad
Dit trackje wilde ik graag met jelui delen, het is nogal geïnspireerd door early 90's house..

Het enige wat ontbreekt is een vocal... Daarom misschien een tikkeltje eentonig.
Oh, en laat je niet afschrikken door de eerste 8 seconden :)

Posy - Ninety
 
Het heeft meer van de Pet Shop Boys. Maar erg leuk.
Ik zou wat meer galm op bepaalde sounds doen. Klinkt als een workstation.
Ik schrik niet zo snel van een paar seconden. Ja die ontbrekende vocal zoeken ze allemaal nog hier op het forum ;-)
 
Klinkt idd wel als oude rave.
 
Idd beetje early prodigy sound (The prodigy Experience)..maar dan iets netter, minder rauw...

Fijn om naar te luisteren, maar mag nog iets spannender van mij!
 
He Skies,

Echt een lekker nummer. Idd heel prodigy achtig -> compliment!
Als ik ook één opmerking mag geven is het dat het zoals vanballen zegt net iets rauwer mag voor de rest is het echt super man!

Grts
 
Ik zou iets aan de mix doen, de geluiden lijken wel allemaal onder 1 'global fx' verstopt te zitten.
Verder leuk idee, moest ook aan Prodigy denken, maar ook wel aan Orbital.
Goed voor de lente, zo'n vibe :D
 
leuk! als groot fan van the orbital en the prodigy kan ik dit zeker waarderen. die piano ineens: subliem!
er mag nog wel wat meer in gebeuren, die muziek van toen was zeker repentatief maar er gebeurde veel kleine percussie en tweak dingetjes op de achtergrond, dat mis ik nog een beetje in deze track.
toch raar om heimwee te hebben naar de tijd dat dit soort muziek nieuw en fris was, terwijl ik toen een jaartje of 6, 7 oud was...
als je het helemaal authentiek wil maken knal je de eindmix op een cassetebandje en straal je die terug naar de pc :)
 
Back
Top