synthmeeting 2010

..

M'n vriendin moet erg lachen dat ik wil meedoen aan een meeting waar een stel kerels (of zitten er ook synth-dames in ons midden?) aan elkaars knopjes gaan draaien... How nerdy can you get? :o:

Ze mag blij zijn dat je geen andere hobby hebt / naar zulke meetings wil (is duurdere hobby ;) ):

manta%20400%2016.jpg
 
Maar dan wel een analoge meeting aub :P De herrie uit je laptop en VA ga je maar bij jezelf thuis beluisteren.

Persoonlijk ben ik van mening dat je geen restricties kunt opleggen.
Leuke va is echt niets mis mee....
En die digitale diy projectjes van de meeting in nijmegen., was ook erg leuk.
 
Tja, je hebt wel een punt, maar waarom een meeting organiseren als al het spul wat er komt te staan ook nog in de winkel ligt. Van mij mag ook echt wel iedereen komen maar het lijkt mij geen slecht idee om het enkel analoog of van bijv van voor 1985 te doen. Diy is natuurlijk altijd welkom en beren interessant natuurlijk. Maar om nou een Nordlead3, YamahaMotif en Korg R3 neer te zetten zie ik het nut niet van in, er zijn zoveel pareltjes op die forum (analoge app.) dat het juist misschien wel een keer leuk is om zo'n specifieke meeting te houden.
 
Goedveriedoeme... al die ideeern maar geen concrete plannen.. pfffffff.

Als er eind volgende week nog niemand iets geregeld heeft ge ik het weer doen in Doornroosje! Lekker in de zomerstop. Geen gedoe met dans avonden ervoor of erna..

Dusssss.......

Zou het te kortdag zijn om op 7 of 14 augustus te doen?

Enuuuuuuh... Oberheim OB12 is wel VA, maar ligt niet meer in de winkel. Is ook niet echt 'n OBerheim... maar dat is weer 'n ander verhaal.
De vorige meeting in Nijmegen was er behoorlijk weinig "nieuw" spul bij...
 
Ik wil hier niet de meeting overnemen en ik heb nou ook niet zoveel feedback gekregen op mijn idee dat ik dacht, ik ga hier even mijn tijd insteken. Ik heb de ruimte en het leek mij een leuk idee. Als er animo is kan het volgende week al bij mij gehouden worden.

Dusssssss......... :D
 
Ey... mijn meeting is jou meeting! Of andersom, maakt mien nie uut. Met mij als bezoeker heb je een voordeel, ik heb geen nieuwe spullen... en nog 'n voordeel, de scharnieren van je koelkast blijven soepel.

Doe de 10e maar. OF de 24e.. Gorichem is middender dan Nijmegen.
 
10 Juli it is.

Vintage Analoge & DIY synth meeting in Gorinchem.

Vanaf 9.00hr tot :z


Ik zal voor drank zorgen en zet misschien potje neer waarin evt wat gedoneerd mag worden tbv de drank, Je mag ook je eigen krat meenemen.
Ik verwacht max.25 mensen. Het moet ook niet te chaotisch worden dus laten we de grens stellen bij 35 inschrijvingen?
Iedereen mag komen met goede bedoelingen en de juiste interesses, je hoeft echt niet perse iets mee te nemen.
Er word gerookt bij mij binnen, maar liever niet met z'n 10en tegelijk een peuk aansteken. Anders in de tuin roken.
Verstandig is het om zelf stekkerblokken en keystand mee te nemen, durf self-supportive te zijn en vooruit te denken.


Wil jij je inschrijven? Meld het gewoon in dit draadje, houden wij wel bij of het al vol zit. Geef tevens aan wat je evt hoopt mee te nemen.
 
...het lijkt mij geen slecht idee om het enkel analoog of van bijv van voor 1985 te doen. ..

Okee, geen Waldorf Wave en Hartmann Neuron!



..o ja, 'k Ben er niet bij (heb al wat dat weekend..), dus jullie zullen mijn SK-5, waarmee ik zoveel hits heb gemaakt, moeten missen...
 
ik ben er wederom weer bij, en ik neem lekker mn korg radias mee.
 
Beter ergens in t midden,..met een flink centraal station,.. sjops,. cafe's,..uitgaansleven,..inwoners,.
Zal de eerste meeting (synth, brommers,. postzegels,.. maakt niet uit!) niet zijn die wegens gebrek aan uitstraling 3 bezoekers heeft.
En dan doel ik dus niet op 1 meeting in particular,.. maar gewoon,. in t algemeen!
Belgen kunnen beter naar rotterdam komen!
Bij Bram hebben ze nl lekkere frietjes!

Zou zowiezo wel leuk zijn om ff de uhh,. hoe heet zoiets? Demografie? Nou ja,.. ik bedoel.,..waar zitten ze,.. die synthfrommers?
En met z'n hoevelen?
 
Laatst gewijzigd:
Ik kan helaas ook niet 10juli
 
Sjonge,.. weer een halve meeting,.
Doe nou es een meeting voor iedereen,.. niet in de vakantie,..op een zaterdag,..lekker centraal,.. goeie locatie,..geen gearbeperkingen,.. sf merchandising,..leuke liveshow met Johan Timman ofzo,.. afterparty,..
en yoga workshop met muesli koekjes voor de vrouwelijke aanhang!

Misschien wordt t dan es volle bak en echt gezellig!
 
Ah, het was ook een zeer specifieke meeting voor spul dat niet (meer) in de winkel ligt. Dat had voor mij ook al een reden geweest om te skippen.
Volgens mij is een meeting bedoeld om elkaar te ontmoeten en gear te bespelen/ bekijken/ betasten waar je dan toe (om welke reden reden dan ook) de kans niet toe had. Ik zou bijvoorbeeld de Vermona DRMIII en de Voyager met uitbreidingen mee kunnen nemen. Ligt nog volop in de winkel maar volgens mij zijn er genoeg mensen die het spul best weleens willen proberen.....:doei:

Laat de 24e dan ook maar zitten :D

Die bakken van jou zijn weliswaar nog in de winkel te verkrijgen, maar analoog, dus werden wel gedoogd.... ;)
 
Ten eerste, Iedereen mag komen, staat ook 2x in het verhaaltje hier boven. Dus dat heeft niks met analoog of digitaal te maken. Maar nog een keertje dan:

Van mij mag ook echt wel iedereen komen maar het lijkt mij geen slecht idee om het enkel analoog of van bijv van voor 1985 te doen. Diy is natuurlijk altijd welkom en beren interessant natuurlijk. Maar om nou een Nordlead3, YamahaMotif en Korg R3 neer te zetten zie ik het nut niet van in, er zijn zoveel pareltjes op die forum (analoge app.) dat het juist misschien wel een keer leuk is om zo'n specifieke meeting te houden.

en

Iedereen mag komen met goede bedoelingen en de juiste interesses, je hoeft echt niet perse iets mee te nemen.

Die gear beperking is echt niet gedaan dus om mensen te naren maar om overzicht te houden en er een extra thema eraan te geven. Als je naar een feestje gaat kan je toch ook niet altijd verwachten dat alle soorten muziek gedraaid worden.
 
Als er 25 bezoekers om 1 exotisch apparaat staan blijft het inderdaad overzichtelijk :D

Organiseer dan wat, je bent nou net een zeeman aan wal.

Niet zo mekkeren Ray, je hoeft niet te komen, ondanks dat het mij wel gezellig lijkt.
Het is toch duidelijk het verhaal hier boven? dus je speculatie van 25man met 1 ding is een beetje vreemd.

Hoe meer er in dit topic gereageerd word hoe meer spijt ik heb van het evt voorstellen van die meeting.
 
Ik heb wel een gek idee maar dat heb ik al ergens anders voorgesteld en heb niet te veel gekregen...

Maar bijvoorbeeld een "synthmeeting tourneé".

Hoe werkt dat?

1) Per maand een lokatie per provincie. Dan is het probleem met afstand en regeling met vervoer-parkeerplaats niet zo groot.

2) Een maand vantevoren aankondiging. Minimaal aantal deelnemers en bevestiging 1 week vantevoren.

Het is bijna onmogelijk (en spreek uit ervaring) zoiets eenmalig organiseren voor alle mensen in een plek een keer per jaar en iedereen blij maken, en nog komen er naar zo'n synthmeeting maar 30 mensen uit het "hele" land (dat in feite is niet meer in het algemeen dat een 20 km radio vanuit de meeting en die mensen die dichterbij wonen).

Het is maar een idee hoor, ik zou ook graag willen meedoen aan zo'n meeting en wat dingen kijken-leren-delen.
 
Synthmeeting hoort gewoon hardware te zijn of het nou een Waldorf Wave is of een Minimoog of een Yamaha SY77 of een Korg R3... Gewoon echte synths...

Alleen geen software lijkt me logisch...

Ow ja en Utrecht lijkt me het meest voor de hand liggend aangezien het in het midden van nederland ligt...:)
 
..
Hoe meer er in dit topic gereageerd word hoe meer spijt ik heb van het evt voorstellen van die meeting.

Sorry van mijn kant iig..
Vind het erg tof dat je je huis beschikbaar stelt :okdan: al ken ik niet dat weekend..

:biertje: maarre, iedereen veel plezier alvast!!
 
Kut dat ik nu net deze week mn baan kwijt ben anders was ik er mischien wel bij geweest.... vakantie naar NL moeten cancelen nu. :(
 
Back
Top