Maak een bekende melodie na

Enola gay
 

Attachments

  • enola gay demo version for synthforum.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 67
Als je "het trage neefje" bent, heb je een probleem. :D

Maar ik denk dat het bij zelf spelen meer met gevoel voor ritme in je vingers te maken heeft (waar je hersenen natuurlijk een groot aandeel in hebben). Ik zeg in je vingers, want ik kan wel een klavier bespelen maar wat dansen betreft is mijn ritmegevoel discutabel. :D

gehehe dansen moet je aan die gene over laten waar jij muziek voor maakt toch?!:P
 
Enola gay

hier is alleen de titel wat zwak:kont:

de melodie klinkt in principe niet verkeerd...nooit gehoord ,dit komt waarschijnlijk omdat ik niet veel meer luister dan de hardere dance:D
 
heb jij dat gemaakt? klinkt enigzins bekend indd

Dit ben ik met band ja… En mag hopen dat het bekend klinkt ;)
Wat ik me alleen afvraag, je wilt graag wat show-offs maar het moet ook bekend zijn. Volgens mij gaan die dingen niet helemaal samen. Virtuoze muziek is over het algemeen niet bekend als in mainstream bekendheid…

Misschien dat ik binnenkort een stukje Chick Corea/Return to Forever of Pat Metheny opneem en hier plemp…
 
Ik vind OMD anders een te gekke band. En over dansen heeft de Dijk nog eens een leuk liedje gezongen:



Enough said.
 
Dit ben ik met band ja… En mag hopen dat het bekend klinkt ;)
Wat ik me alleen afvraag, je wilt graag wat show-offs maar het moet ook bekend zijn. Volgens mij gaan die dingen niet helemaal samen. Virtuoze muziek is over het algemeen niet bekend als in mainstream bekendheid…

Misschien dat ik binnenkort een stukje Chick Corea/Return to Forever of Pat Metheny opneem en hier plemp…

mischien hoeft het niet bekend te zijn nee,daar zit wat in.. maar als je een bekende melodie naspeeld die vele mensen zullen kennen kan je ook kijken of het wel hellemaal klopt. niet dat je er een octaaf naast zit bijvoorbeeld.. zelf ben ik een ultra slechte pianist wat naspelen betrefd:Pdus ik zal geen award winnen hier haha
je kan indd ook een eigen lijn hier plempen
 
een beetje toetsenist heeft geen mensen nodig om te kijken of dingen kloppen. Het enige wat je moet doen als muzikant is aandachtig luisteren. Je hoort vanzelf of dingen wel of niet kloppen.
 
En transponeren/improviseren/interpreteren/vermassacreren is niet verboden. :) Overigens zijn dit uitzonderlijk goede excuses als je de juiste noten niet kan vinden. "ik zit er geen halve noot naast in de tweede phrase, ik interpreteer het stuk gewoon op mijn eigen manier". ;)
 
En transponeren/improviseren/interpreteren/vermassacreren is niet verboden. :) Overigens zijn dit uitzonderlijk goede excuses als je de juiste noten niet kan vinden. "ik zit er geen halve noot naast in de tweede phrase, ik interpreteer het stuk gewoon op mijn eigen manier". ;)


voor dit soort woorden ben ik niet hoog genoeg opgeleid..
van de eerste vier woorden ken ik alleen de 2e:P
 
fortuyn_at_your_service%20copy.jpg

@ your service :)
 
ik heb geprobeerd het volgende nummer na te maken




ik moet hem hier en daar nog even bijschaven maar ik had zin om hem nu alvast te posten

 
niet slecht nielzzz

alleen de piano sound is wat anders volgens mij voor de rest klinkt hij wel identiek

goed gedaan
 
Back
Top