DIY modular

Thomas Henry heeft een vco gedaan met een 555 dus onmogelijk is het niet.


volgens mij gebruiken al die gasten die zeggen met een 555 een vco te maken alleen de comparator uit het ding.
een nogal zinloze actie....:D

:koffie:
 
fronttaptempolfoenrobot_zps76a2f423.jpg

volgende week gaan deze de lasergraveermachine in... echter zit ik nog erg te twijfelen of ik op de ttlfo een attenuator zet (de output pot) of deze potmeter ga gebruiken voor de interne clock divider (die kan in 6 stappen) maar heb er nu maar 3 omdat ik er een schakelaartje voor gebruik uit ruimte besparing
 
fronttaptempolfoenrobot_zps76a2f423.jpg

volgende week gaan deze de lasergraveermachine in... echter zit ik nog erg te twijfelen of ik op de ttlfo een attenuator zet (de output pot) of deze potmeter ga gebruiken voor de interne clock divider (die kan in 6 stappen) maar heb er nu maar 3 omdat ik er een schakelaartje voor gebruik uit ruimte besparing

Zien er goed uit!
Ik zou voor de clock divider gaan. Attanuaten kan altijd nog op een andere module...
 
het frontje is met minder licht toch echt niet leesbaar. heb er nu 30 gegraveerd en het is niet zichtbaar genoeg. ik ga kijken of ik het leesbaarder kan maken door het in te meren met inkt maar als iemand nog tips heeft!

heb al zitten zoeken op anodiseren maar daar wil ik gezien de rommel die je nodig hebt niet aan beginnen in mn huis.

heb al eens met decals gewerkt maar voor grotere aantallen is dat ook niet echt handig.

mn eerdere frontjes maakte ik met watervaste pen... lekker knullig...

maar ik heb gewoon een lasermachine in mn atelier dus daar moet iets mee te doen zijn!
 
Back
Top