Prijsstijgingen, ligt het aan mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
die mensen moet je gewoon lastig vallen met vragen die heel stom zijn:

Heeft de midi ook een goede geluidskwaliteit?
zit er ook een printplaat in of is het alleen de behuizing?
krijg ik die tafel op de achtergrond er ook bij?

en dan een bod uitbrengen die gewoon 10× minder is dan de straatwaarde.
 
Ik ga pas weer vintage kopen wanneer ik miljonair word!!
En dan geef ik iedereen gewoon 10% extra bovenop de vraagprijs! En een senseo,.
Zomaar voor de fun!
 
ach ja kijk : geef kurt kubain een gitaartje en een 4 sporen casette recordertje en hij zet een hele wereld act in elkaar hee?

ja soms zie je ook gasten met een gearlist van 90 000 dollar en ha ja die spelen een party vals hee? die bakken er nix van .....

ja ik zit ook zonder vintage : ik mis het wel heel erg maar ja een mens kan niet alles hebben
 
1500euro?! Daar heb ik bijna mijn hele setup mee gekocht.
CR8000 a 350
Juno6 a 350
SH101 a 650 (rode)
analog fx a 150

Mooiste van dit spul is, bevalt het niet, dan krijge je altijd het zelfde of meer ervoor terug.

Ik heb in een mengpaneel van 1200 euro met nog eens 1000 euro aan kaarten geinvesteerd:okdan::W
 
Ook vreemd met het oog op dit topic: De Roland Gaia SH-01 heb ik een paar maanden geleden nieuw aangeschaft bij Musicstore Duitsland voor 539 en die is nu 599.. Bij Feedback was ie volgensmij 575 en nu 599..
 
Hij is net van MP afgehaald, maar de afgelopen dagen zag ik een Juno 60 met MIDI kit voorbij schuiven a EUR 950,-. En te bedenken dat ik er begin dit jaar 1 a 325,- had kunnen scoren (zonder MIDI), ouch.

Ik mag hopen dat dit een trend is, want bedragen tussen 600-1000,- ga ik simpelweg niet neerleggen voor een 80'er jaren synth.
 
Op MP staat nu een MS-20 samen met een MS-04 (pedaal), en daar is meteen al 1.600,- voor geboden :dubbel:

Zou dit nu serieus zijn of wat?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top