Prijsstijgingen, ligt het aan mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
OK, maar de eerste pagina van 2dehands.be is er nu echt wel mee aan het rammelen:

-Kurzweil MicroPiano voor 200€
-Korg M1 voor 300€
-Juno6 voor 550€
-JP8000 voor 550€ staat ondertussen op pagina 2

Ik heb vorig jaar een MicroPiano verkocht voor 80€, een M1 laten staan voor 150€, een JP8000 gekocht voor 400 en een Juno6 voor 240. Ik praat dus tegen mijn eigen "winkel", maar goed. Prijzen veranderen met de jaren, maar ik denk dat bovengenoemde verkopers zichzelf uit de huidige markt prijzen.

Er staan gelukkig ook nog aanvaardbare prijzen tussen: JP8000 voor 450, en met 350€ voor een SH1000 kan ook nog onderhandeld worden.
 
In NL zijn ze momenteel ook lekker bezig. Iemand uit Vlaardingen die de markt lekker probeert op te rekken, en 1200 voor een The Source met defect vind ik ook pittig.
 
Arie Rastafari schreef:
En de ouwe wijven zijn ook weer aktief!!


Toch zielig om daar je leven mee te vullen!

Arie Rastafari
Geregistreerd: 26 september 2010
Berichten: 1
Woonplaats: Vlaardingen

MMm
 
Jullie blijven ook een stelletje oude wijven ook! 1 tip: ik zou wat minder klagen, sceptisch zijn, negatief. Jullie hebben nog een heel leven voor de boeg. Houd nog geklaag over voor later!!!

Voor de Nederlandse markt zet ik de prijzen op bieden vanaf 500 euro. Nou goed?
Misschien zeuren jullie dan minder
 
Geregistreerd: 26 september 2010
Berichten: 1
Woonplaats: Vlaardingen

Heb je me grote vriend ook weer. De grote speurder

Tja als ik mede door jou geblocked wordt hier, zal ik toch een andere naam moeten nemen. Bedankt nog!!
 
Ik was niet weg..

ik stel voor om elkaar nu eens met rust te laten.
Met Sunny is het uitgesproken, achteraf prima gast. :okdan:
Misschien komt het met jou ook ooit nog tot zo'n punt. Als het aan mij ligt wel!:luv:
 
Ik heb de advertentie inmiddels aangepast. Voor de minimoog kunnnen jullie nu bieden vanaf 500 euro
 
Hier bloeit iets moois op!

Zit wel nog steeds naar die 707 van 350,- te staren. Zonder adapter. Das ergens ook weer beter dan die waar de adapter op de batterij-aansluiting zat gesoldeerd. Maar toch...
 
Hier bloeit iets moois op!

Zit wel nog steeds naar die 707 van 350,- te staren. Zonder adapter. Das ergens ook weer beter dan die waar de adapter op de batterij-aansluiting zat gesoldeerd. Maar toch...

die mag je voor 300 hebben
 
Rombraz heeft er net 1 in mint conditie MET adapter te koop gezet. 200,-. Matrixx twee in gewone conditie, 140,- en 160,-. Het is een fucking 707, geen 606 : )
 
Rombraz heeft er net 1 in mint conditie MET adapter te koop gezet. 200,-. Matrixx twee in gewone conditie, 140,- en 160,-. Het is een fucking 707, geen 606 : )

Ik heb mijn 606 voor 265 euro verkocht. Je bent net te laat. 275 euro is echt wel de marktwaarde van de 707:P Een jaar geleden dan he?
En ik heb geen haast met die jupiter 4. Die gaat echt wel 1500 euro opbrengen. Is het niet nu, dan over een jaar. Wedden voor een fles wijn?
 
Ik vind het allemaal prima. En beperk me tot de mensen die dingen normaal verkopen en niet eerst drie keer over de kop gaan met de startprijs om uiteindelijk hun net te duur als een koopje af te doen. En dat vinden we volgens mij allebei prima(als in even goeie vrienden ;) )
 
Normale vraagprijs, mailtje ik wil hem hebben en klaar. Das mijn quote van de week. Ik maak me niet heel druk, maar verbaas me wel eens :)
 
Normale vraagprijs, mailtje ik wil hem hebben en klaar. Das mijn quote van de week. Ik maak me niet heel druk, maar verbaas me wel eens :)

je houd je vast aan prijzen van jaren terug. 225 euro voor een 707 is een koopje, dat weet jij ook.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top