Een nieuw, oud lid (eerder lid geweest, en inmiddels wat ouder)

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Daar zijn we weer want het blijft dan toch kriebelen. Jaren geleden (10+) een vrij actief lid geweest en zelfs nog enkele ''speciale'' dagen/meetings bezocht. Zo kan ik me nog een meeting herinneren in Paradox Tilburg, een dagje Efteling (zijn nog foto's van meen ik) en de nieuwjaarsborrel bij JohnnyBusca (geen idee of die nog actief is). Aangezien ik geen toegang meer had tot mijn oude alter ego "Bietfriek" nu maar het regienummer erbij vermeld en een nieuw account aangemaakt.

Jaren geleden was ik nog werkzaam als Internationaal Chauffeur en had toen besloten om mijn spullen te verkopen. Moog Prodigy, Juno 106, MPC60 etc. Durf nu wel te zeggen dat dit achteraf gezien niet zo heel handig is gezien het feit dat de prijzen aanzienlijk gestegen zijn. Niet weer dacht ik dus maar een iPad gekocht en daar tig van apps op draaien TOT ik afgelopen jaar voor de ''heb'' een Moog Grandmother kocht :stupid

Inmiddels staat er nu ook een DFAM, MPC One, een Doepfer case en twee behringer synths (waarvan er één, de K2 weg mag). Doel is om het nu enigszins beheersbaar te houden, misschien paar leuke eurorack modules erbij maar dat is alles. Laten we hopen dat de jaartjes ouder in dat opzicht ook wat meer wijsheid hebben gebracht. Wat ik met de spullen ga maken? Herrie, gepruttel en geratel. Het is gewoon nog steeds leuk om aan de knoppen te draaien en alles zijn gang te laten gaan maar muzikant ben ik allerminst. Muzikale voorkeur heb ik niet echt....soul, funk, rock, electro maar ook Jean Jaques Perrey en het werk van het Natlab en de Radiophonic workshop spreken mij aan.
 
Even wat terug gezocht.....7 augustus 2003 was dat uitje in de Efteling. Maak van dat 10+ dus maar een dikke 17 jaar terug.
Mochten mensen het nog herinneren, ik stond toen geregistreerd als Kevin. Helaas heb ik niet langer het e-mailaccount zodat ik het oude account niet kan herstellen.
 
Welkom!

Leuk dat je een Moog Grandmother hebt. Ik vind hem een erg leuke synth
 
Welkom terug op het forum!

Ik heb je nieuwe account samengevoegd met je oude. zodat je al je post historie weer bij de hand hebt. Check je mailbox voor een toelichting :).
 
Nu een geinig “start” setje: Grandmother, DFAM, Neutron, MPC One en de MI Braids module. Daarnaast dan een heleboel apps omdat ik eerst niet meer aan hardware wilde beginnen......mislukt dus 😂🤟
 
Welkom terug , volgens mij heb k toenertijd een sample CD van je gekocht van Ueberschall ofzo ... haha rondrijden voor sample CD's :D
 
Welkom terug Kevin.. ik ben een paar jaar terug ook wakker geworden uit een synth-winterslaap. Pas maar op, zo'n wederopstanding kan danig uit de hand lopen.. :duivels:
 
Back
Top