Ben er weer.

Eprom

Ouwe rot
Lid sinds
27 juli 2021
Berichten
533
Locatie
Gelderland
Na een aantal (vele) jaren afwezigheid ben ik weer terug op dit forum. Mijn originele account is verdwenen, dus maar een nieuwe aangemaakt.

Even voorstellen: Ik heb 23 jaar in de muziekhandel gewerkt en in die tijd zo'n beetje alle synths en drumcomputers in handen gehad. Ook zelf heb ik tientallen synths en samplers gehad, maar op een gegeven moment had ik genoeg van alle kabelzooi en ben volledig softwarematig gaan werken...tot een paar weken geleden.
Ik wilde weer aan echte knoppen draaien en heb een Behringer Monopoly aangeschaft (ja, ja, ik weet het. Het is een kopie en Behringer is een waardeloze firma, bla, bla. Maar mijn originele Korg Monopoly heb ik al 25 jaar geleden verkocht en dit is een prima alternatief) Binnen drie dagen heb ik ook nog de Neutron, de Crave en de K-2 gekocht. En ben weer een dag bezig geweest met kabelzooi :D

Even een greep uit de hardware die ik ooit in mijn bezit had:

Yamaha DX-100
Yamaha DX-7
Yamaha SY99
Yamaha CS-6x (heb ik nog steeds)
Roland Juno-106
Roland D-50
Roland JV-1080
Roland JP-8000
Roland SPD-11/TR 626/ TR 707
Boss DR-220/ DR-660 / DR-550
Korg Monopoly
Korg Poly-six
Korg Poly-800
Korg M-1
Korg Wavestation
Korg Electribe
Akai X-7000
Akai S-2800
Sequential Prophet-5 (Had ik nooit weg moeten doen, maar kreeg een offer I couldn't refuse)
En ik vergeet er nog een paar.

Verder heb tussen 1988 en 2011 toen ik in de winkel werkte zo'n beetje alle synths, drumcomputers, Dj equipment, gitaren, effect units, etc in handen gehad, bestudeerd en verkocht.
 
Welkom terug.

Ik ben al een paar keer de software kant opgegaan. wordt er helemaal ongelukkig van. gelukkig nooit hardware verkocht, nu kan ik er nog meer van genieten.
 
Welkom terug en goede hardware keuzes, al zijn er vast andere meningen ; - ) :kimono:
 
Back
Top