track gaat zomaar langzamer spelen

e1978

E.
Lid sinds
19 april 2009
Berichten
183
Hallo

Ik heb een probleem met reason.
Als ik een nr heb gemaakt en ik klik op (export song as audio file) , dan zet ik het nr op mijn bureaublad.Als ik het dan afspeel gaat zo in 1 keer het nr. heel langzaam afspelen,lijkt haast wel in slowmotion zo langzaam. Maar in het begin gaat hij wel de normale snelheid, na zo'n 1 minuut 25 gebeurd dit steeds.Maar met de ene track heb ik het niet en de andere wel. Waar ligt dit aan
 
Buffer van het samplen denk ik.. dat Reason het niet meer bij kan houden bij het exporteren.
 
Dan is de mp3 gerenderd met een variabele bitrate, maar je speler is daar niet op afgesteld. En nu ga ik slapen.
 
Dan is de mp3 gerenderd met een variabele bitrate, maar je speler is daar niet op afgesteld. En nu ga ik slapen.

Ok ,. maar waarom zou reason dat nou doen,. renderen op variabele bitrate,..
Makes no sense!

En zowiezo,.. dat is toch alleen bij mp3 encoding,. vbr,.. en reason exporteert alleen aif en wav zover ik weet!

Ik zeg je,.. raar probleem,.. ik doe er nog wat van die rare smileys bij die t ook niet weten,. :?:?:?:?:?:?
 
kan liggen aan je samplerate. Is je project 48k dan kan je problemen krijgen als je naar 44 exporteert.

zoiets vaags heb ik altijd in cubase
 
kan liggen aan je samplerate. Is je project 48k dan kan je problemen krijgen als je naar 44 exporteert.
maar dat is nog consistent qua rate en dus snelheid... dus als de player in het begin de boel goed played en later pas begint met de ellende dan moet het aan iets anders liggen... maar misschien is het niet de player en is het gewoon zo gerendered nutuulk...
 
maar dat is nog consistent qua rate en dus snelheid... dus als de player in het begin de boel goed played en later pas begint met de ellende dan moet het aan iets anders liggen... maar misschien is het niet de player en is het gewoon zo gerendered nutuulk...

Ja psies,.. zoiets is constant dezelfde foute bitrate,..
nee,.. ik zeg,. misschien is het een heeel oud computersysteem met zo'n zwengeltje,.. net als bij die ouwe 78 toeren spelers met zo'n hoorn.
Moet je m ff aanzwengelen als ie weer langzamer gaat!

Of is je accu leeg,. net als bij een boortol!
 
Back
Top