Reclame?

Die advertenties van Google sluiten trouwens niet helemaal aan op de doelgroep; peptide synthesizers, industrial keyboards:?
 
peptide synthesizers

20.jpg

zou ie vet klinken?
 
Het leukste vind ik als ze totaal de plank misslaan.

Zo krijg ik de laatste tijd steeds reclame voor de reeks MPC kopieerapparaten van Ricoh. :)

Ik heb er in al die tijd volgens mij nog nooit op geklikt.

Ik vind het trouwens nog steeds erg vervelend dat ik zo gerichte reclame krijg van Google, je komt er niet onderuit. Zo zat ik laatst met een vriend te chatten op msn (jaja, ouderwets hè) wiens ouders een huis in Frankrijk hebben, nog geen minuut later krijg ik een google ad of ik niet naar dat huis op vakantie wil. Je kan dus niet anders concluderen dan dat google je msn meeleest.

Kortom, ik wil best een jaarlijkse donatie doen om die ads af te kopen. Google=eng.



Bing ftw:)
 
Ik gebruik Firefox inclusief Ad Block Plus plugin, dat heeft het aantal reclames flink teruggebracht. Er helemaal aan ontsnappen doe je toch niet, maar het scheelt echt een hoop, bijvoorbeeld hier op synthforum, op facebook en zelfs in Gmail zie ik er geen meer. Neemt niet weg dat Google inderdaad vrolijk over je schouder meeleest. Maar Bing is toch van Microsoft? Ook niet bepaald een bedrijf een bedrijf met scrupules.
 
Ik wil niet lullig doen, maar het forum is toch gratis. Met vrijwillige bijdrages?

ow heb jij de jaarlijkse factuur nog niet gekregen? Ik zal even contact opnemen met onze financiele afdeling. :P
 
Ik gebruik Firefox inclusief Ad Block Plus plugin, dat heeft het aantal reclames flink teruggebracht. Er helemaal aan ontsnappen doe je toch niet, maar het scheelt echt een hoop, bijvoorbeeld hier op synthforum, op facebook en zelfs in Gmail zie ik er geen meer. ...

:okdan: tnx voor de tip.. ben benieuwd.
 
Maar Bing is toch van Microsoft? Ook niet bepaald een bedrijf een bedrijf met scrupules.

Apple ook niet. En dat geld voor alle instanties, personen en bedrijven die absurd veel geld hebben. Net zo goed dat koninkrijken niet zo machtig geworden hadden kunnen worden als zij geen misdaden hadden gepleegd om aan geld en macht te komen... Maarja, beter als advertenties natuurlijk
 
cookies uitzetten helpt. Maar dan krijg niet gerichte reclame. Ben bang dat je niet genoeg centjes hebt om af te kopen. Gaat erg veel geld om in gerichte reclame op internet.

Volgens mij verdient Synthforum er echt geen reet aan, daar wil ik best een paar centjes om verwedden.

Google wel natuurlijk, je krijgt een paar cent als iemand op een link op jouw pagina klikt, maar Google krijgt een veelvoud van degene op wiens link jij klikt.

En ja ik Bingel shit tegenwoordig :)
Qua zoeken is het dramatisch maar ze hebben altijd wel coole achtergrondplaatjes en je bent niet standaard ingelogd zoals met de combinatie Google + Gmail.
Plaatjes zoeken doet ie gewoon goed.
 
Adsense kan best wel wat opleveren bij een goedlopende site.

Stel dat 1 klik 20 cent oplevert (dit kan makkelijk meer zijn) en er zijn 30 kliks per dag (kan ook makkelijk meer zijn bij een goedlopende site) dan wordt er 6 euro per dag verdiend, dit is 180 euro per maand, en dat is ca 2200,- euro p/j.. Maar dit kan makkelijk meer zijn. (minder ook uiteraard, maar ik gok op meer vooralsnog)
 
Back
Top