Demo van de maand - Interface Magazine

maestro

Nieuwkomer
Lid sinds
15 mei 2003
Berichten
11
Totally cool: één van de tracks van mijn album Relieved is uitgekozen als demo van de maand. Over het hele album waren ze zeer te spreken. Het gaat trouwens om de track iLove iPhone. Te beluisteren (en te downloaden) op Last.fm.

Echt vet. Ben benieuwd of daar nog dingen uitkomen.
 
iLove iPhone :dubbel: OMG ik ga niet eens luisteren als je het niet erg vind. :P

Zo erg kan het toch niet zijn?
Bij de Interface hebben ze een goede smaak, weet ik uit ervaring....;)
 
iLove iPhone :dubbel: OMG ik ga niet eens luisteren als je het niet erg vind. :P

Je weet niet wat je mist hoor: over-the-top-cheesy-kraftwerk-newmusik-achtige track. Errug goed gerecenseerd :engel:. Geschreven trouwens tijdens de hype na de aankondiging van de iPhone toen iedereen al een mening had en niemand er eentje kon hebben. :baco:
 
Mac-mensen zullen we maar zeggen hè, blijft een raar volkje :)

De Interface sla ik al een paar maandjes over nu, omdat de engelstalige blaadjes kwalitatief 1000x beter zijn maar dat zegt niks over jouw demo natuurlijk.

Die klinkt lekker, ik hou wel van deze cleane sound, doet mij een beetje Zweeds aan op een of andere manier.
 
Een terechte demo vd maand!
Niet mijn stijl, maar alles klopt aan deze track....wat ik vooral goed vind, is dat je een herkenbare eigen stijl hebt....ga zo door!
 
Die klinkt lekker, ik hou wel van deze cleane sound, doet mij een beetje Zweeds aan op een of andere manier.

Een terechte demo vd maand!
Niet mijn stijl, maar alles klopt aan deze track....wat ik vooral goed vind, is dat je een herkenbare eigen stijl hebt....ga zo door!

Thanks! Stijl is nog volop in ontwikkeling natuurlijk, maar feit is wel dat ik eerst wat meer in de mainstream popsongs zat, maar me daarmee niet goed kon onderscheiden van de... eh mainstream. Ik wilde me dan teveel aan de "regeltjes" houden. Nu ik wat meer in de bliepjes en blobjes zit en de structuren laat ontstaan, is allemaal wat organischer. Klinkt dit allemaal nog logisch? Ach, whatever... :biertje:
 
Suikerzoet zou ik zeggen. Mooie verzorgde produktie.
En voor je eigen geestesgesteldheid hoop ik dat dit nummer ironisch bedoeld is.
Wie weet kan Apple er wat mee. ;)
 
Vindt de tekst echt niet om aan te horen. tenenkrommend.

Voor de rest tof air-achtig trackie.

Maar dit soort song-onderwerpen kan echt niet dus.
 
iLove iPhone :dubbel: OMG ik ga niet eens luisteren als je het niet erg vind. :P

astergeen "roland " style app gebruikt zijn dan ...ga ik na huis ....
kan niet luisteren helaas vindt trentemoller en roksop [schryfjedat ] lekker style muziek
zweeds komt veel leuks vanndaan
 
Ik ga toch nog een keertje reageren:


Om nogmaals te laten weten dat ik het een goed nummer vind:)
Ik kan me iets voorstellen bij de kritiek over de zang en tekst, maar ik denk dat er wat gemist wordt als je daar over struikelt.
Ik vind juist in de zang/tekst een deel van de schoonheid zitten.
 
Zang is nix mis mee, werkt ook prima in het nummer. Had t nummer alleen beter verteerbaar gevonden als ik geen engels verstond. :biertje:
 
Back
Top