ohm64

was dit al op de voorpagina?
ziet er in ieder geval goed uit...
attachment.php

http://www.lividinstruments.com/hardware_ohm64.phphttp://www.lividinstruments.com/images/64_comp3_small.gif
 

Attachments

  • ohm64.gif
    ohm64.gif
    124,6 KB · Bekeken: 69
Last edited by a moderator:
Ik zag hem net vandaag bij midi Amsterdam, waar ik een novation launchpad heb gekocht. Kost iets van 650 eetjes. Wel prijzig, maar Guus gaf aan dat het apparaat voledig te programmeren is ook de kleuren van de toetsen;). Bijvoorbeeld de bovenste rij kan je als step sequencer programmeren en de onderste gebruiken voor ableton starts. Er zitten ook toewijsbare controllers op. Schijnt echt de top te zijn.

ik ga eerst ff oefenen met mn launchpad, en dan een ohm. Ziet er ook heel degelijk uit!

Ik moet echt ff wennen dat ik geld uitgeef aan andere dingen dan hardware synthesizers. :)
 
Laatst gewijzigd:
ik ga zo kijken voor de ohm64 en waarschijnlijk nemen we hem ook mee. voor wat ik heb gezien en de mogelijkheden vind ik dit wel 1 van de betere controlers. ik kom er op terug.....
 
ondertussen hebben wij ruim 2 weken de ohm in bezit en het is echt een hele goede controler met veel mogelijkheden. opvallend dat het handgemaakt is met hoogwaardige onderdelen. de faders en knoppen zijn echt de BOMB.. kan je niet vergelijken met de doorsnee controler die er verkocht word. ook het mappen en toewijzen is voor mij een eitje al is enig verstand wel een noodzaak. je kan meerdere programs maken en je kan vrijwel voor elke situatie iets anders programmeren en het met 1 druk op de knop oproepen. een aankoop waar ik geen spijt van zal krijgen echt een top apparaat.
 
Zoom r16

Zoom r16

Beste Forum leden

Ik heb pas een Zoom r16 gekocht
Het werkt geweldig, maar ik krijg geen wavs ingeladen van Usb stick !!
Het gaat om mono of stereo wavs.
Ik zie nergens" Assign to track"staan !
Mijn technisch engels is misschien niet zo goed !
Wie kan mij Aub Helpen ?

Bedankt Alvast

groet Saxie
 
Verkeerde thread lijkt me saxie :D
Je kan beter een nieuwe aanmaken of een thread die over de zoom r16 gaat zoeken.
 
Nu staat het kleine broertje van de ohm64 bij Noizik, verdeler voor België en Frankrijk, voor € 309.

Da's een fijne prijsdaling. Nog steeds in stock staat er.

Ohm Blue heet die daar, maar
hij ziet er gewoon 't zelfde uit, enkel een ander kleurtje, iets andere verdeling van knoppen, en ook 36 ipv 64 gridbuttons.

;) Staat al bovenaan m'n verlanglijstje om de hard- en softwaresynths (en mss tegelijk ook m'n DAW) mee te besturen.
 
Laatst gewijzigd:
Geen nieuwe gebruikers hier? Lijkt me wel een vette controller!


wij gebruiken er 1 met name voor VJ doeleinde en ik vind het echt een vette controller, ik heb diverse mensen ook deze controler met ableton zien gebruiken en dat gaat ook zo soepel alleen je moet er wat aandacht aan besteden en ik heb ook nog niet alle mogelijkheden uitgevonden of in geprogrammeerd.
 
Ik heb verschillende Livid controllers.
Wie wil testen mag altijd contact opnemen...
 
Back
Top