Nieuwe DAW-controller van Nektar: CS12

IMG_5963.jpeg


In April 2023 stond er al een prototype op de Namm, nu is de CS12 (bijna) leverbaar.
Voorlopig alleen voor Logic Pro, ondersteuning voor meerdere DAWS zullen in de toekomst volgen. Nektar maakt altijd wel werk van hun controllers wat betreft goede en diepgaande integratie met de software en deze ziet er wat dat betreft ook wel weer leuk en veelbelovend uit met een paar goede automation modes etc.

Meer uitgebreide info op de site van Nektar:

 
Last edited by a moderator:
Ik ga m’n best doen. Hij is inmiddels binnen.

Zojuist ook een bericht met een software update:

ControlCore 1.0.6 for Logic Pro available now.​

The update includes feature improvements, new mapping and bug fixes.
  • Tempo encoder now assignable. [Shift]+[Tempo encoder] now produces a list of 7 functions for selection: Playhead (jog), Scrub, Nudge, Cycle, Vertical Zoom, Clip gain and of course Tempo.
  • New plugin maps for UAD, Waves, Audio Damage, Baby Audio, Slate Digital and SSL products included.
  • Option to temporarily disable the fader motor by pressing [Select]+[fader cap]. Touch the fader cap to reactivate.
  • Bug fixes.
Ik hoop echt dat deze ook native Reason SSL ondersteuning krijgt (SSL als in 'de mixer')
 
Ik hoop echt dat deze ook native Reason SSL ondersteuning krijgt (SSL als in 'de mixer')
Dan zou je zeggen dat je de beste controller hebt, omdat hij elke daw en de meeste plugins aanstuurt
 
Ik heb hem nu 2 weken en het werkt wel echt perfect!

Deze video op YouTube geeft een goede uitleg:



Ik ben nog aan het uitzoeken hoe je een midi mapping kan maken via de bijgeleverde software
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top