Fusion/Funk

MAartenL

Electroccordion
Lid sinds
17 mei 2008
Berichten
77
Locatie
Rotterdam
Zojuist een track opgenomen die voor mijn gevoel wel 'af' is; tijd dus voor de 'reality check': alle spontane reacties meer dan welkom :geslaagd:!!

luister en huiver op mijn soundcloud pagina!

http://soundcloud.com/maartenlierop/funky-smog


alvast dank!!!
 
hmmm,

helemaal niemand die er iets over wil zeggen?!:erm:
 
Ik vind hem leuk! :okdan:

Maarre..... die accordeon vind ik er nu net niet tussen passen. Is een kwestie van smaak uiteraard.
 
Leuk nummer, catchy hoor. Maar fusion hoor ik er niet echt in, wel een beetje funk misschien in de baslijn. Het neigt nog het meest naar de meer elektronische stijlen: drum 'n bass ofzo, ik ben er niet zo in thuis.

Maar ik vind je nummer qua harmonie niet slecht! Die accoordeon is leuk gedaan, misschien dat je nog wat dingen kan toevoegen om het nummer meer 'af' te maken? Het is nu meer de muziek die je onder een racespel zet, niet wat je luistert thuis. Ik denk dan aan wat FX (meer met stereo werken bijv.), iets meer pads of strings etc...

My 20 cents
 
Ik vind het een lekker track! En ook de andere twee tracks van jouw site. Prima! :okdan:
 
De genre aanduiding zegt eigenlijk inderdaad meer iets over mijn intentie / inspiratie dan dat het iets zegt over het eindresultaat.

Ik probeer de laatste tijd mijzelf er voor te behoeden mijn muziek al te veel dicht te smeren met strings en pads, naar dat middel grijp ik nogal gemakkelijk begrijp je. Ik overweeg wel wat meer variatie in de accordeon partij aan te brengen, het wordt wellicht ook een beter geheel wanneer ik die trekzak in het intro al uit de kast haal.

OJS: ik denk dat je bedoelt dat je de accordeon niet echt verwacht in dit nummer, of dat hij qua sound niet op zijn plek zit? In het eerste geval is het toevoegen van een intro met accordeon ook daarvoor een oplossing. Wanneer je bedoelde dat het qua geluid niet bij de rest past, dan heeft dat wellicht inderdaad met smaak te maken, of met mijn mix kwaliteiten natuurlijk!

eneh: muziek voor onder een racespel.....:dubbel:.

Bedankt in ieder geval,ik weet weer even waar de aandachtspuntjes liggen!
 
Vette shit man... trekzak electro!
 
Het is in ieder geval origineel. Of het valt onder funk of fusion betwijfel ik ten zeerste, maar who cares. Normaal gesproken heb ik een hekel aan accordeons, maar ik vind dat je hem hier wel smaakvol gebruikt.

Misschien kan je hier en daar nog wat aan de mix werken.. ik vind de drums bijvoorbeeld ietwat dunnetjes en klinisch klinken..

leuk nummer :)
 
Back
Top