In2waves ... introductie

In2waves

Nieuwkomer
Lid sinds
5 april 2023
Berichten
13
Locatie
Ede
Hallo, ik ben Jacco en ben van jongs af aan een liefhebber van elektronische muziek en was altijd vooral een luisteraar.
Denk daarbij aan Jean-Michel Jarre, Tangerine Dream, Klaus Schulze en ook Vangelis waarbij ook onbekende muzikanten mijn aandacht hebben.

Dat ik zelf iets zou kunnen maken, dat ik inspiratie zou kunnen hebben wat tot iets leidt waar ook anderen blij van worden dat is mijn doel inmiddels geworden. Ondertussen heb ik wat gear verzameld en wat dat oplevert is op de Soundcloud pagina In2waves terug te vinden. Inmiddels is er een leuke collectie tracks beschikbaar, waarbij leuk is om te weten dat het in 2017 startte met alleen een Waldorf Streichfett en inmiddels is het geluidspectrum verder ingevuld. Voor mijzelf is het een leuke hobby, waarbij wat tot nu is gemaakt live gespeeld is op fysieke instrumenten. Erg bepalend voor het nummer is de mood op dat moment, corain was tijdens corona met buiten de regen op het dak .. luister zelf.

Op met name Gotar, Spheric en Star Unidentified komen leuke reacties binnen, wat de andere tracks niet minder interessant maakt.
Ben benieuwd wat jullie van deze creativiteit vinden. Hoop ook meer tijd te vinden voor dit forum zodat ik meer zichtbaar word voor anderen.

Muzikale groet,

Jacco aka In2waves

Gotar
Spheric
Star Unidentified

Algemeen: In2waves zie Tracks
 
Back
Top