Klangwabe

Wat vinden we van deze modular blokken?

attachment.php


http://www.klangwabe.de/
[WIKI]klangwabe[/WIKI]
 

Attachments

  • klangwabe.png
    klangwabe.png
    171,6 KB · Bekeken: 80
vet, volgens mij ook gewoon leuk om zo op tafel te zetten als decoratie tijdens feestjes en partijtjes...
 
Ik weet niet wat de kosten zijn, maar volgens mij is het wel leuk om je kinderen te interesseren voor synths.
 
Ik vind dit soort synths zeker wel stoer.
Ik heb al verschillende varianten gezien,
die allemaal op het zelfde basis principe rusten.

Vooral scholen enzo zouden hier erg mee gebaat moeten zijn.

Ik vind de website een beetje saai, en op schneidersbuero ken ik
zo ook zo even niet vinden. Neem aan dat ze daar verkocht worden.
aangezien hun pagina er heen linkt.
 
Ja daar zat ik ook al mee dat ik ze niet kon vinden.

Wat zou het kosten? Ziet dr stoer uit :)

-C-
 
Wat RSB al zegt, voor scholen e.d. is dit leuk / handig. Voor de rest zou ik niet goed weten wat je hier mee moet; een modular in z'n huidige vorm is natuurlijk veel praktischer.
 
het lijkt wel of ze de wild vreemdste dingen moeten ontwikkelen wil het in het oog springen want echt revolutionairs qua synthese zal er de eerste tijd toch wel niet aan zitten te komen... doe mij maar gewoon de recht toe, recht aan kasten want dit is meer eye candy/the latest fashion shit...

ik vind al die duitse namen tegenwoordig ook wel vrij kots trouwens...
 
Ik wet niet zozeer of ik het nou echt eyecandy vind (eigenlijk vind ik het behoorlijk lelijk maar dat is persoonlijk) maar het maakt het principe van modular synths wel wat laagdrempeliger voor voor mensen met spagettifobie (vrees voor patchkabels) zoals ik ;). Slechts één kleine kiwi voor de kabels! Makkelijker combineren (my first modular synth).
 
Ik weet niet wat de kosten zijn, maar volgens mij is het wel leuk om je kinderen te interesseren voor synths.

Kosten,.. hmm,.. ik wil eerder weten hoe t klinkt,.. daarna zullen we wel beslissen of t voor de kleine kids op school of de grote kleuters op t synthforum is.
 
stond ook op de messe ,klinkt niet speciaal, maar idd wel leuk voor de kids
 
[doetfeedbackloopmakeninmixerviaauxen]wij doen niet mee aan de ... MODE MODE MODE !![/crashcrash]

Niel! Haal de koeien van stal! :biertje:
 
Ik mag eigenlijk niet reageren want ben geen modulair man,..maar ik vind dit dus wel
helemaal okay..eindelijk eens de stap om het "kijk mij eens interessant doen" van de patchieboys wat te normaliseren..

en functioneel vind ik het ook..lekker puzzelen op het horizontale vlak..
maar natuurlijk nog steeds geen geheugens en zo...
maar hopen dat het wel wat meer sonisch plezier oplevert dan wat piep en kraak,
enthousiasme voor de muzikale kwaliteiten, is er niet begrijp ik al uit de reacties...

datr is dan wel weer jammer..want vormgeving mag niet al te veel gaan ten koste van de functionaliteit..
 
Back
Top