Doepfer bestel ervaring...

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.662
Locatie
...
Nou hep ik zo'n maandje terug bij music dinges in Utrech unnu Doepfer dingetje besteld. Wat zijn die lui LANGZAAM zeg.

Ligt da nou aan Doepfer of aan music dinges?


PS: dinges is store of house of iets...
 
mja, doepfer heeft alles gewoon op voorraad volgens mij.
Gewoon direct bij doepfer bestellen kan prima, of thomann ofzo.
 
IK heb 7 weken geleden iets besteld, ik had na 2 weken niets gehoord, mailtje gestuurd, nog niets gehoord. Gebeld na nog eens 2 weken. Toen zeiden ze dat het nog een week ging duren dan zou ik de betaalgegevens krijgen. Ik heb nog steeds niets gehoord. Ben er langs geweest, moest toevallig toch in Utrecht zijn. Waren ze dicht (doordeweekse dag dat ze eigenlijk open zouden moeten zijn, swoensdags was het geloof ik). Vorige week nogmaals gebeld, geen gehoor. Ik heb het opgegeven....

Ik heb al een aantal dingen bij Thomann besteld en dat kwam gewoon goed aan. Ze hadden alleen 1 module niet op voorraad, die had ik dus bij die winkel in utrecht besteld. Voortaan gewoon weer bij Thomann of bij Doepfer zelf
 
Wat een rukkers dan zeg ey... en maar vol houwen dat het onderweg is.

Ikke dach: fuck paypall! Ikke Doepfer dealert zoeken en daar bustellun.. wor ik nog genaait waar ik bij bel.

Ga ze zo effe bellen da ze da Doepfer ding aan kunne sluite op de dikke darm!
 
Ik heb er vorig jaar twee maal synthtassen besteld. Waren niet op voorraad, maar zou geen probleem zijn om ze vlot te leveren. Zou ook netjes een bericht over de orderstatus krijgen.

Guess what? Nooit meer iets over gehoord. Bye bye the-music-house dus.
 
En ik denk dat het gewoon slechte ondernemers zijn...
 
thomann is zeer snel en handig en gratis post als je genoeg besteld

het leuke aan dealers is wel dat ze dingen in voorraad hebben die je dan direct kan afhalen of bij sommige een a100 kan uitproberen (scheelt heel veel!)
 
Hep er ok geen haast mee... wacht daarom rustig af. Bel ze iedere week 'n keer op. Heb ze ook al vaak zat gemaild... raad eens... nog NOOIT antwoord op gehad. Ga ze morgen weer bellen. Net als iedere donderdag. Als ze um eind Augustus nog niet binnen hebben mogen ze het ding in hun muzikale hol vrotten... lekker. ICtjes kunnen best 'n mooie wond achter laten op je sluitspier...
 
als ik jou was zou ik even langsgaan met jerrycan en aansteker !

En dan 'n foto maken en in Mijn Studio Annex Crib posten :-P
 
Ey mod... van mijn mag ie dicht ey. :slotje:
 
Nog ff klagen over MusicStore.de :)

Kheb daar een keer een rack besteld en men zei toen.
Als je meer dan 200euro aan spullen besteld krijg je het gratis thuisgestuurd.
Het rack was 209euro dus dat kwam mooi uit.

Daarna kon ik kiezen uit betalen met Creditcard, banktransfer of onder rembours.
Nou onder rembours lijkt mij wel wat.

2 weken later krijg ik het thuis bezorgt met UPS en ik betaal de man het bedrag wat stond op zijn computertje, (209euro)

Nu 3 weken later krijg ik een telefoontje over de vraag of ik de rembours kosten wel had betaald aan de chaufeur van UPS!

Rembourskosten?! wtf, je bezorgde het toch gratis!!!!
Nu krijg ik dus elke week een mailtje en telefoontje over 15euro.

Kunne ze lang op wachten :doei:
 
Nog ff klagen over MusicStore.de :)
Daarna kon ik kiezen uit betalen met Creditcard, banktransfer of onder rembours.
Nou onder rembours lijkt mij wel wat.

Rembourskosten is wat anders dan verzendkosten he, remboursement is additioneel op de verzendkosten 15euro idd.....

Dat hadden ze wel gelijk moeten afrekenen inderdaad, is een foutjhe vanhun geweest.

Ik heb ook wel iets afgeleverd gekregen franco, wat ik eigenlijk nog moest betalen. Dat heb ik ook gewoon gedaan erna, nadat ze me een rekening stuurde....
 
als jij gewoon netjes via creditcard of banktransfer had betaald had je nergens last van gehad... je kiest zelf voor rembours, heeft niets met verzendkosten te maken, maar gewoon met de kosten die daarbij horen...

oftewel: je zal toch echt gewoon moeten betalen
 
als jij gewoon netjes via creditcard of banktransfer had betaald had je nergens last van gehad... je kiest zelf voor rembours, heeft niets met verzendkosten te maken, maar gewoon met de kosten die daarbij horen...

oftewel: je zal toch echt gewoon moeten betalen


Hij moet op zich inderdaad wel betalen voor de extra service van rembours, maar ik vind het wel erg vreemd dat ze die prijs dan niet op voorhand bij hun totaal hebben berekend. Als jij akkoord bent gegaan met een bepaalde prijs, dan betaal je ook gewoon die prijs en geen euro meer. RSB heeft ergens dus wel een punt dat hij het vertikt om die 15 euro te betalen ... :mexico:
 
.... Als ze um eind Augustus nog niet binnen hebben mogen ze het ding in hun muzikale hol vrotten... lekker. ICtjes kunnen best 'n mooie wond achter laten op je sluitspier...

Je bent vast een aardige jongen en, het is nuttig dat je een slechte ervaring hier met ons deelt, maar waarom moet je je hier zo onwelgevoegelijk uitlaten als je teleurgesteld bent omdat iets niet loopt zoals jij verwacht had ?
 
Back
Top