2 maanden wachten op een midi-to sync box?

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
15 februari 2003
Berichten
6.607
Locatie
Weesp
Eind augustus heb ik bij de Music House in Utrecht een Doepfer MSY2 midi-to-sync besteld voor de tr808 van m'n maat Sly Dog. Volgens Music House zou het ongeveer twee weken duren voordat ik 'm binnen had. Maar we zijn al twee maanden later, en ik heb nog steeds nix binnen gekregen. Ik heb al een paar keer met Music House gebeld/gemaild, en iedere keer zeiden ze dat hij waarschijnlijk volgende week binnen zou komen. Maar dat ben ik nu wel een beetje zat eigenlijk. Gebeurt het vaker dat je zo lang moet wachten op een simpel dingetje van Doepfer, of ligt dit aan de Music House?
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Informeer eens bij Thomann over de beschikbaarheid, ik had de mijne destijds binnen een week in huis. Mochten zij hem wel in huis hebben en je huidige leveranciers zijn afspraak niet nakomen, annuleer je je bestelling. De leverancier blijft nl. in gebreken.

Sterker: http://www.netzmarkt.de/thomann/iw_smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&iwid=2&SUCHBEGRIFF=MSY2

Thomann heeft hem in stock. Mocht je echt willen wachten kun je er zolang wel 1 van mij lenen.
Oke, dank je wel. Ik zal wel ff overleggen met Sly Dog.
 
Wat Music House betreft met Doepfer: poging gedaan om een upgrade voor mijn voormalig Schaltwerk te bekomen. Helaas kwam er na 2 maanden nog geen reaktie, zelfs na een telefoontje van mij naar hun met de toezegging van MH dat het snel geregeld zou worden leidde tot niets.

Uiteindelijk via Doepfer zelf de upgrade gedaan en de eprom gefikt. Scheelde nog een aantal centen ook.

Oftewel je verhaal komt me zeer bekend voor. Misschien een idee om ook maar Dr Doepfer te mailen met dit verhaal? Ze bewijzen het merk iig geen dienst met deze praktijken ...
 
Origineel geplaatst door The Q
Oftewel je verhaal komt me zeer bekend voor. Misschien een idee om ook maar Dr Doepfer te mailen met dit verhaal? Ze bewijzen het merk iig geen dienst met deze praktijken ...
Daar zat ik ook al aan te denken. De producten van Doepfer lijken me zwaar owke, maar als ik er altijd zo lang op moet wachten, zie ik er toch maar van af...
 
Ja, ik heb precies zo die ervaring gehad, ook met een doepfer midi/sync box.
Iedere keer te horen dat die nog niet binnen was. Lag volgens hun aan de leverancier.
Toen heb ik hem maar ergens anders besteld...
 
Ik heb doepfer ff een mailtje gestuurd. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.
 
Heb je al betaald?
Zo nee, laat ze lekker in de shit zakken met hun syncbox.

:D

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Heb je al betaald?
Zo nee, laat ze lekker in de shit zakken met hun syncbox.

:D

-C-
Ja ik heb dus mooi al betaald....:(
Maar 'k ga de bestelling maar annuleren denk ik en ergens anders kijken.
 
Ik heb laatst 3 doepfer adsr's willen bestellen bij MH; is niet op voorraad... nooit meer iets van gehoord. Rare lui hoor.
 
Ik heb gisteren een mailtje naar doepfer verstuurd, en kreeg vandaag al een mailtje terug (dat gaat in ieder geval wel snel!). Ze hadden de MSY2 vandeweek verstuurd, en dus zou ik 'm snel binnen krijgen. En je gelooft het of niet, maar vandaag was ie er al: de MSY2! Ole!
Thumps up voor doepfer voor hun snelle support :okdan:! Of het nu aan doepfer of aan music house lag dat het zo lang geduurd had weet ik niet, maar ik heb 'm in ieder geval.
 
Hmmtja wachttijden bij musichouse :D

Ik wacht al 5 jaar op een extra diskdrive voor mijn Prophet 2002

En 2 jaar op extra foam voor mijn MPC2000XL flightcase

Eigenlijk denk ik dat ze het vergeten zijn.
 
Back
Top