Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Napole0n
Ik spreek geen Duits ... hebben ze Engels- of Nederlandstalige telefonisten?
Ik zie overigens op mijn online creditcard overzicht dat er nog niets is afgeschreven door hen, en bij mijn order staat 'abgeschlossen', al heb ik wel een bestellingsbevestiging gehad.
Snap er niets meer van, ga volgende keer maar weer gewoon naar MusikService denk ik Zijn wel iets duurder, maar nog nooit gezeur mee gehad.
Origineel geplaatst door Heinz Graaf
Thomann maar eens proberen? [/B]
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Gewoon ff bellen en vragen naar Nathalie van Calcar (hoe je het ook schrijft). Heb zelf nog nooit problemen ondervonden met ze. Steeds alles binnen een paar dagen in huis en een goede respons op m'n vragen. Misschien had ik geluk of jij pech.
Origineel geplaatst door anoniempje
en m,n bestellingen waren schijnbaar abgeslossen,