Musicstore koeln, winterslaap ??

Hmm, dit probleem heb ik nu dus ook.

Heb ze maar een mailtje gestuurd... hopelijk is het snel geregeld, zit nu al een week te wachten op mijn spullen en ik wil aan de slag.
 
Ik zou gewoon bellen, die mail afdeling van hun is nog wel eens een beetje laks, Oh trouwens de niederlander export mail van de export afdeling is wel heel snel met dit soort dingen, maar die ken ik zo niet uit m,n hoofd. Misschien heb je hem al in je mail lijst staan als je er eens mail van hebt gehad.
 
Ik spreek geen Duits ... hebben ze Engels- of Nederlandstalige telefonisten?

Ik zie overigens op mijn online creditcard overzicht dat er nog niets is afgeschreven door hen, en bij mijn order staat 'abgeschlossen', al heb ik wel een bestellingsbevestiging gehad.

Snap er niets meer van, ga volgende keer maar weer gewoon naar MusikService denk ik :( Zijn wel iets duurder, maar nog nooit gezeur mee gehad.
 
Net even gebeld, bleek dat ze mijn patchbay niet op voorraad hadden ... en ook geen andere patchbays meer. Dus die heb ik geannuleerd en ze sturen de rest van mijn bestelling morgen (kabels, midiinterface) op :)

Voor elkaar dus.
 
En weer 2 dagen verder, geen bevestigingsemail ontvangen (zoals beloofd was), geen email dat er spullen verzonden zijn (zoals beloofd was) en de status van de bestelling ongewijzigd op de website. En de telefoon opnemen zijn ze ook niet goed in, krijg niemand te pakken op dit moment.

Het zal aan mij liggen, maar het komt allemaal gruwelijk onprofessioneel over. Zit nou al anderhalve week te wachten.

Eerste en laatste keer MusicStore voor mij.
 
voordat iedereen stopt met kopen bij music store: heb er onlangs nog wat besteld en is allemaal prima verlopen:)
 
Nou, ik zit nog steeds te wachten op bevestigingen, spullen, antwoorden ...

Ben het meer dan zat, ik bestel via internet voor mijn gemak. Ik heb nu volgens mij al voor 15 euro naar Duitsland lopen bellen (voornamelijk in de wacht staan) en mijn e-mails lijken ook in een zwart gat te verdwijnen.
 
wat betreft Musicstore. Ik kreeg er onlangs een unit van opgestuurd die maar half werkte en IK KREEG GEEN NIEUWE!!!

en ze hebbe daar een 30 day retyrn policy maar een toestel teruggeve dat al stuk is gaat dan natuurlijk ook niet. dus hoe ja het ook draait of keert, ze hebben me daar zwaar geneukt


Thomann maar eens proberen?
 
Origineel geplaatst door Napole0n
Ik spreek geen Duits ... hebben ze Engels- of Nederlandstalige telefonisten?

Ik zie overigens op mijn online creditcard overzicht dat er nog niets is afgeschreven door hen, en bij mijn order staat 'abgeschlossen', al heb ik wel een bestellingsbevestiging gehad.

Snap er niets meer van, ga volgende keer maar weer gewoon naar MusikService denk ik :( Zijn wel iets duurder, maar nog nooit gezeur mee gehad.

Gewoon ff bellen en vragen naar Nathalie van Calcar (hoe je het ook schrijft). Heb zelf nog nooit problemen ondervonden met ze. Steeds alles binnen een paar dagen in huis en een goede respons op m'n vragen. Misschien had ik geluk of jij pech. ;)
 
Origineel geplaatst door Heinz Graaf

Thomann maar eens proberen? [/B]

Ik heb regelmatig met musik-service.de zaken gedaan, en deze waren altijd snel. Reageren ook, zoals het hoort, gewoon binnen een dag op emails.

Ik zal MusicStore zometeen maar WEER eens proberen te bellen, maar zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt met online bedrijven.
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Gewoon ff bellen en vragen naar Nathalie van Calcar (hoe je het ook schrijft). Heb zelf nog nooit problemen ondervonden met ze. Steeds alles binnen een paar dagen in huis en een goede respons op m'n vragen. Misschien had ik geluk of jij pech. ;)

Waarschijnlijk gewoon pech, ik ben het normaal gewend om bestelling te plaatsen, bevestiging te ontvangen en dan binnen een dag of wat spul in huis te hebben. En als ze niet kunnen leveren om wat voor reden ook, dat ik daarvan op de hoogte wordt gesteld en eventueel een alternatief of optie tot annulering wordt aangeboden. En als ik een mail stuur dat ik binnen een dag antwoord krijg. En dat als ik telefonisch iets afspreek, dat dit ook gedaan wordt.

Helaas ben ik bij MusicStore tot nu toe niet verder gekomen dan een bevestiging van de bestelling. Misschien dat ik even naar Keulen rij om daar persoonlijk de boel kort en klein te slaan* :duivels:


* Internetpolizei: Dit ist ein grapje. Witz. Haha. Nicht arrestieren bitte ja
 
HET IS TERECHT!

Pakketje was toch verzonden maar bij de buren bezorgd.

En zo kwam het toch nog goed. Al blijf ik erbij dat de communicatie een stuk beter kan.

In elk geval ben ik opgelucht dat het terecht is.
 
Onlangs ook nog wat besteld, had het 4 dagen later in huis. Alhoewel het een beetje vaag was hoe het nou zit met je bestelling, je krijgt niet echt een bevestiging, m'n trace-code bij DPD werkte niet, maar goed verder geen problemen gehad dus.
 
Ik laat altijd naar familie in Duitsland bezorgen. Gaat altijd razendsnel en volledig probleemloos.
Laatst nog iets besteld, in minder dan een week iniedergeval binnen..
Als je geen Duits spreekt zal het allemaal een stuk onduidelijker zijn natuurlijk, maar verder geen problemen mee gehad.

Leuke tip: ze hebben soms in de winkel soms aanbiedingen die ze niet via postorders/online hebben, SPOTprijzen bedoel ik dan hè,nog 50% extra korting op iets wat al sowieso 20% korting had en dergelijke grapjes. Sowieso heel leuk om een rondje door de winkel te gaan daarzo.
 
Vanwege de gratis verzendkosten toch maar weer bij deze jongens besteld, scheelt toch gauw 15 euro op een bestelling.

Donderdagmiddag bestelling geplaatst. Bevestiging per email ontvangen.
Vrijdagmiddag email met bevestiging dat de bestelling was verzonden.
Vanmorgen (zaterdag) pakket ontvangen.



Zo hoort het.
 
Re: Musicstore koeln, winterslaap ??

Origineel geplaatst door anoniempje
en m,n bestellingen waren schijnbaar abgeslossen,

Ik kreeg die vermelding ook. Eventjes gevraagd wat dat nu inhield. Zegt dus niet zoveel: het betekend dat de order van het computersysteem naar de afhandelingsbalie is toegestuurd, de mensen die je paketjes fixen. Daar kan je aanvraag nog afgewezen worden als je de velden niet goed hebt ingevuld of als de bestelling niet klopt.

Zal 99 van de 100 keer wel goed gaan, maar het is toch ff fijn gewoon te bellen met musicstore waar ze je idd in het nederlands te woord staan. Prettig.
 
11 maart heb ik een order geplaatst, via e-mail een bevestiging gehad. Kijk ik net op mijn creditcard account, is er niks afgeschreven. Check ik mijn music store account, krijg ik dit: Status van de bestelling >>> Abgeschlossen :(
 
Back
Top