Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lijkt me typisch een site van een enthousiast (forumlid?) die (naast zijn baantje?) wat probeert te verdienen door via wat kanalen spullen in te kopen en weer te verkopen.
Je moet niet alles geloven wat andere mensen je vertellen.
Dit is namelijke grote onzin.
Je kunt alleen afschrijvingen via automatische machtiging laten storneren, of credit card betalingen, als de ontvanger niet kan aantonen dat de goederen/diensten daadwerkelijk geleverd zijn.
Een bankoverschrijving is verder atijd definitief
Ik denk dat dit zaakje, zoals Leo eerder aangaf, een eenpits brander is van een enthousiast iemand die dit van uit zijn garage runt en de zaak even stil legt als z'n kinderen krokusvakantie oid hebben .
Valt ook al uit de contactgegevens op de site op te maken:
Tel:
06-41086004 / 053-4283822
(Bij voorkeur ma-vr 16:00-20:00 uur.)
Postadres:
SYNTHSHOP
E. van der Marckstr. 47 7521VN Enschede
Zoek dit adres maar eens op op google maps
Je hardware gewoon in Duitsland bestellen nadat je gevraagd hebt of het op voorraad is:
'Sind die waren auf lager ?'
Ja, ik dacht ook dat Turnkey een instituut was! Er is echt niemand bereikbaar, noch per e-mail, noch telefonisch. Dat heb ik uiteraard meteen geprobeerd.
Heb wat verhalen ondertussen gelezen op verschillende forums van ex-werknemers en het is echt niet mooi! Op 30 april op slag het hele hoofdkantoor gesloten, alle werknemers op staande voet ontslagen. 10 vestigingen/internetwinkel waar ze (Deloitte & Touche) het personeel en management die nietsvermoedend aan het werk waren buitengegooid hebben en de sloten van de panden gelijk gewisseld hebben.
Het schijnt dat zowel Yamaha als Roland elk voor 5 000 000 GBP de boot ingaan, dat is een hoop geld. Roland heeft meteen mensen gestuurd om al hun spullen te markeren en die mogen niet meer verkocht worden. Nou denk ik niet dat Yamaha of Roland hier stuk op gaan lopen, maar er zijn nog een hele hoop kleine fabrikanten die al dan niet exclusief via deze winkelketen hun spulletjes aan de man brachten voor wie dit een drama wordt!
De vestigingen die nog open zijn hebben iets van 10 weken te gaan om voorraden te verkopen (accepteren enkel cash en je krijgt er een handgeschreven bonnetje bij). Indien er geen overnemende partij is, worden deze ook onherroepelijk gesloten en raken nog meer mensen hun banen kwijt.
Ik heb net m'n eerste paar monitoren en toebehoren besteld, dus ben wel een paar spaarcentjes kwijt. Gelukkig niet in de regionen van de duizenden ponden zoals anderen die halve/hele studio's in backorder hadden staan en (aan)betaald hadden.
*edit: Sorry, een beetje deze draad aan het hacken...oeps
Zoals beloofd, een update na het Turnkey fiasco!
Ik heb mijn credit card bedrijf gecontacteerd en als resultaat heb ik zonder enig probleem mijn geld terug gekregen! waarvoor uiteraard mijn dank aan hen
metasonix module besteld, geen bevestigingsmail gehad.......1 week later ongeruste telefoon hier thuis of ik die module nu wou of niet.....uitgelegd dat ik zero ontvangen had (geen totaal met postage, geen betalingsgegeven) .....was wat verrast, mail gehad met alle info, iban/bic bleek foutief te zijn, nagevraagd, nieuwe gegevens gekregen, betaald, geen nieuws verder
no way dat ik daar ooit iets ga bestellen, kans is namelijk groot dat ik daar binnen de kortste keren met een jerrycan en aansteker op de stoep sta.