Moog Voyager kapot

Raph

LAAG
Lid sinds
24 Maart 2003
Berichten
1.197
Locatie
Utrecht
Ik heb hem nu een paar weken maar hij heeft er nu al geen zin meer in.

De kuren:
Van alle present geluiden werken de meeste niet, de rest klinkt heel zachtjes of geeft alleen een sublaag als geluid. Bij het doorlopen van het menu werd in het display in 1x erg donker. Vandaag heb ik hem weer opgestart in de hoop dat hij weer zal werken....maar nu is het display helemaal zwart. Op midi reageert hij ook heel raar en geluiden maken gaat dus niet meer....

Iemand die weet wat het probleem zou kunnen zijn?

Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar moog en het bedrijf waar die vandaan komt....hopelijk komt het snel weer goed;{

Raph.
 
Jeuz... Da's zwaar minder!
Wat het probleem is weet ik niet,heb je 'm nieuw gekocht? Zoja, lijkt het me een garantiezaakje..
Succes iig!
 
De moog is niet gevallen...anders zou ik mezelf voor me kop schieten.


ProtoHuman...Ik ga zodirect proberen de software er opnieuw opzetten, ik ben benieuwd.
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Is 't mogelijk om de software er opnieuw op te zetten?

:okdan: :okdan: :okdan: HIJ DOET HET WEER!!!
Ik heb de software van de moog af gehaald en er weer opnieuw opgezet.
Dr waren 3 sysex bestanden maar blijkbaar had hij al aan 1 genoeg...anyway hij werkt weer!

Mijn display is trouwens nog steeds 90% zwart (van een hoek is het net leesbaar)
 
Origineel geplaatst door Raph
:okdan: :okdan: :okdan: HIJ DOET HET WEER!!!
Ik heb de software van de moog af gehaald en er weer opnieuw opgezet.
Dr waren 3 sysex bestanden maar blijkbaar had hij al aan 1 genoeg...anyway hij werkt weer!

Mijn display is trouwens nog steeds 90% zwart (van een hoek is het net leesbaar)
Kijk da's goed nieuws! Dat betekent iig dat je voyager niet helemaal in puin ligt. Ik ben wel benieuwd naar 't antwoord van Moog, want 't is te gek natuurlijk dat 't zomaar gebeurt met zo'n nieuw product.
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Kijk da's goed nieuws! Dat betekent iig dat je voyager niet helemaal in puin ligt. Ik ben wel benieuwd naar 't antwoord van Moog, want 't is te gek natuurlijk dat 't zomaar gebeurt met zo'n nieuw product.

Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar ja.


Het display werd trouwens in 1x 90% zwart toen ik door het edit menutje ging :confused: heel raar......

Jena_mu6.... niet dat ik weet, kan het ook nergens vinden.
 
Origineel geplaatst door Raph
Nou rare boel....ik heb de factory sounds terug gehaald en nu werkt het display weer!

Ik ben blij:D maar heb er wel een raar gevoel bij...

Mijn gevoel zegt dat de software overhoop lag, een nasty bug in dit geval. Nou ja, het lijkt in ieder geval opgelost. Je weet wat je te doen staat mocht het weer gebeuren. Zit er trouwens ook een soort van reset op die Voyager? En er is vast ook wel een soort van diagnostische mode, maar dat wordt wel lastig als het display zo slecht af te lezen is.
 
zie je wel, die behringer rotzooi is vragen om problemen...ehh...ohja...moog!
 
Bij 't opnieuw installeren van de software worden meestal alle parameters op factory default gezet, en dus ook display contrast. En ik kan me niet voorstellen dat die standaard bij Moog op 'onleesbaar' staat. Dus misschien is er toch nog iets meer aan de hand in je Voyager?
 
Ik heb zojuist een hele aardige brief terug gekregen van de technische dienst van Moog. Hopelijk komen we er samen wat het probleem heeft veroorzaakt. :)


olafmol.....ga jij nou maar lekker met je moog spelen ehh...ohja...behringer!
 
Back
Top