Je modulaire setup - Foto's ! -

Theis Modular en Anyware Inseqt

Analogue Systems RS-8500 kan ik niet twee keer opladen. Die staat al in de derde post van pagina 10 van deze draad:
https://www.synthforum.nl/showthread.php?t=137708&page=10

De rest van het (half)modulaire spul staat in mijn lijstje, is in grotere aantallen geproduceerd en dus minder interessant voor deze draad.

image_80730.jpg

image_80732.jpg
 
Last edited by a moderator:
Ik heb er weer een paar bij :P

7461509438_ff0d4241df_b.jpg
 
Theis Modular en Anyware Inseqt

Analogue Systems RS-8500 kan ik niet twee keer opladen. Die staat al in de derde post van pagina 10 van deze draad:
https://www.synthforum.nl/forums/sho...137708&page=10

De rest van het (half)modulaire spul staat in mijn lijstje, is in grotere aantallen geproduceerd en dus minder interessant voor deze draad.

vetvet die sequencer zie nu pas dat van t zelfde merk / semtex is;-] mooiman ..dikke sequencer metveel patch opties

isdat nog te koop / bestaat t nogh..search mode ..on;-]
:engel:

aha Akikaze ..vast jouw tube;-] theys erby /



..vetvet ;-]
 
Last edited by a moderator:
Ik heb er weer een paar bij :P

7461509438_ff0d4241df_b.jpg

leuke raad wat is het ; quiz;-]


polyvox ..clone ?

& uhh ...iets met en bias knop ? haha long time no hear / see "bias "searchmode on :engel:
 
leuke raad wat is het ; quiz;-]


polyvox ..clone ?

& uhh ...iets met en bias knop ? haha long time no hear / see "bias "searchmode on :engel:

Polivoks vcf met originele USSR ICs :P
Gristleziser, mmja beetje vaag ding een soort bitcrusher waveshapedistortion;.
klinkt ong zo:



en een ARP 2600 VCF met originele ICs yummie
 
Last edited by a moderator:
okok mn setup ..moest r keertjuh van komuh
:okdan:

image_80841.jpg
 
Last edited by a moderator:
morganaforum.jpg


Mijn setje.
Die "industrial " look is bewust gekozen, ik ben namelijk electronicus, en sloop of breid geregeld een module uit.
Nu kan ik er dus zonder zorg een paar gaten in boren zonder dat ik moet treuren om dat mooie frontje ;)
Ook zit alles nog niet vast , dus daarom zitten ze nog niet mooi recht in de case.
Maar het belangrijkste ... het doet :D
 
Mijn setje.
Die "industrial " look is bewust gekozen, ik ben namelijk electronicus, en sloop of breid geregeld een module uit.
Nu kan ik er dus zonder zorg een paar gaten in boren zonder dat ik moet treuren om dat mooie frontje ;)
Ook zit alles nog niet vast , dus daarom zitten ze nog niet mooi recht in de case.
Maar het belangrijkste ... het doet :D[/QUOTE]


helemaal metje eens ..AST maar werkt ;-]]
ff update ofso ..hillietree van watr in zit ..veel eigen werk denkik;-]

ask wat meer zelfbouw ..af heb ..benjolin ps3100 filterjuh / asm haha

gaat t ook allemaal wel een in mooiere case/front

gelukkig heben de sem / paia9700 ms10 ms20..al mooie front heb effe geen zin omdaar pix cvan te posten ..kenne we wel;-]
 
Back
Top