X

[track] Forgotten

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

[track] Forgotten

Jwel, eindelijk weer eens een nieuwe. Enigszins mellow:

"Forgotten"
    Download
    Streaming
    Klik hier voor mijn muziek

vind 'm wel goed
    Ik heb geen onderschrift.

Comment

lekkere track hoor!
      http://www.soundcloud.com/djtt

GEARLIST
      Hardware: KRK RP5, Novation impulse 61, Steinberg Houston
      Computers: pc Core i7 6700 32g ram, SPL Crimson
      Software: Cubase 9, Bitwig 2, NI Komplete 9, Vengeance Metrum, Waves: Gold/puigtec eq/api2500/api550/aphex aural exiter, Sonnox Dynamics, Fabfilter Pro C2, PSP84/PSP42, Soundtoys Echoboy, RP Predator2, Sylenth1, Slate FG-X, LuSh-101, Audiorealism Bassline 3, Z3ta2, GS-201, ToneBoosters Trackessentials, MicroTonic, Bass Station

Comment

ja klinkt wel leuk dit. dat stemmetje mag er wel wat langer in en effe met de melodie meelopen.

Comment

Origineel geplaatst door isnieZot
          ja klinkt wel leuk dit. dat stemmetje mag er wel wat langer in en effe met de melodie meelopen.
          Tja, hij wilde echter niet echt luisteren toen ik zijn ene voet vastspijkerde

Comment

moet zeggen; lekkere melodie,zeer knap gedaan; en daar zou ik op voortbouwen als ik jou was.
            Die vocal sample met dat Arabisch tintje snap ik dan weer niet echt....
            Thou shall sit on my right hand until I make your enemies my footstoel >?

Comment

Origineel geplaatst door Rubmanation
              moet zeggen; lekkere melodie,zeer knap gedaan; en daar zou ik op voortbouwen als ik jou was.
              Die vocal sample met dat Arabisch tintje snap ik dan weer niet echt....
              Ach, ik vind 'm wel af zo. Op naar nieuwe einders, misschien eens wat meer up-tempo. En dat stemmetje... ach, ik zal de laatste zijn om te beweren dat ik weet waar ik mee bezig ben

Comment

Working...
              X