Fallen

Heerlijke track.
Ik heb hem beluisterd onder een DT770. Dat is niet 'neutraal', maar na 7 jaar intensief gebruik, ken ik ze erg goed.
Het enige wat mij opvalt is dat bepaalde geluiden veel dichterbij klinken dan de rest.
Kick, low toms en bass met name. Dat is (denk ik) een kwestie van mastering / compressie, maar ik ben daar geen master in 8)
Cool thnx, voor de info. Ik heb wat zitten experimenten om de track wat ruimtelijker en meer present te maken, en zoals dat vaak gaat als je nieuwe dingen leert/toepast: probably too much. Wat ik in de deze track gedaan heb is bepaalde elementen (precies die je noemt en nog 2 of 3 andere instrumenten) naar een send gestuurd, met daarop een heel korte room reverb, ik denk dat dat is wat je hoort.
 
Cool thnx, voor de info. Ik heb wat zitten experimenten om de track wat ruimtelijker en meer present te maken, en zoals dat vaak gaat als je nieuwe dingen leert/toepast: probably too much. Wat ik in de deze track gedaan heb is bepaalde elementen (precies die je noemt en nog 2 of 3 andere instrumenten) naar een send gestuurd, met daarop een heel korte room reverb, ik denk dat dat is wat je hoort.
Ja dat is het vast! Leuk om te lezen.
 
Mooie track en sfeer. Vind het een hele goede mix maar het geheel klinkt misschien iets opgeblazen, waardoor het een tikje vermoeiend aan de oren is? Maarja muggenzifterij hoor, misschien ben je het met me oneens :)
 
Back
Top