Casio sa 20 circuitbent, wat mag ie kosten?

puikegast

apparaatoloog
Lid sinds
23 juli 2012
Berichten
54
Locatie
lalaland
Ik heb een klein legertje circuitbent casio's in mijn bezit maar doe er eigenlijk niks mee, nu zit ik er aan te denken om ze te gaan verkopen maar heb geen idee wat ik er voor kan vragen. ter illustratie een foto van een aantal van mijn creaties.
 

Attachments

  • Red Casio SA1-bend-05.jpg
    Red Casio SA1-bend-05.jpg
    75,8 KB · Bekeken: 159
  • 19-casio sa 1 puikegast.jpg
    19-casio sa 1 puikegast.jpg
    97,1 KB · Bekeken: 141
Wat voor circuit bending heb je ermee gedaan? Voor "onbehandelde" Casio's is er nogal variatie in prijzen, je komt $10 tegen, maar ook wel $80. Dat laatste lijkt me wat veel. Het hangt er ook een beetje vanaf aan wie je het verkoopt, er zullen mensen zijn die minder willen betalen omdat het niet origineel meer is. Anderen zien juist meerwaarde in de "behandeling". Een slag in de lucht voor de prijs: een nieuwe, kleine Casio heb je tegenwoordig voor nauwelijks meer dan 40 euro. In het algemeen, iets dat tweedehands is kun je voor de prijs daarvan de helft van de nieuwwaarde nemen (van iets dat tegenwoordig erop lijkt), dus 20 euro in dit geval. Maar zo'n SA-20 is toch wel leuk vintage, tellen we daarvoor 10 euro bij op. Als het door het circuit bending iets leuks kan, dan nog een tientje. In totaal dus 40 euro. :) Maar het is met zoiets ook een beetje wat de gek ervoor wil geven (of juist niet).
 
Gewoon op ebay gooien met een yt link dat toont wat ie kan en een vaste hoge prijs ‘or best offer.’ Dan zie je t wel
 
Back
Top