spirit absolute zero monitoren

moderycia

Nieuwkomer
Lid sinds
30 oktober 2003
Berichten
12
:dj: Heej! Ik zit er over te denken een paar ''spirit absolute zero'' monitoren aan te schaffen.
Ik ben zojuist begonnen met het produceren van trance en vraag mij af of dit een juiste monitor keuze is. of weten jullie betere in dezelfde prijsklasse.

Wat zijn zoal de voor en nadelen van deze , graag jullie mening.
 
kopen...

kopen...

mijn zege heb je...heel erg neutraal in deze prijsklasse...zij zijn de reden waarom ik mijn alesis monitor ones eruit hebt geschopt...ideaal voor dance...en spotgoedkoop...je koopt er tegenwoordig twee spijkerbroeken voor of 100 bier ofzo...
 
Hee, welkom!

Ik heb ze ook gehad. Zijn prima boxen hoor. En of d'r ook anderen zijn? Tsja, eigenlijk wel. Maar het is elke keer weer een kwestie van persoonlijke keuze welke je OK vind klinken. Dus als je een CD hebt die je goed kent neem hem mee en ga eens in de muziekwinkels naar verschillende boxen luisteren. Dan kun je aan de prijzen wel zien welke ongeveer in dezelfde categorie zitten.
 
tannoy reveal passive vond ik wat beter dan de absolute zero's
 
weet ff niet welke zero of two was, maar ik vind die rode beter dan die blauwe iig!
 
weet ff niet welke zero of two was, maar ik vind die rode beter dan die blauwe iig!
 
rode = zero
baluwe = 2
groene = 4p (powered)

de rode tannoys zijn neit zo geweldig duur...270 € voor een set :)

de absolute zero powered zijn net zo duur geloof ik..
 
Back
Top