Bandbreedte en serverruimte gesponsord door True

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cheimoon

Ouwe rot
Lid sinds
25 juli 2003
Berichten
3.519
Locatie
Ottawa
Hey, een veranderingetje!

Gewoon even nieuwsgierigen: wat houdt dit in, behalve de eerste 'banner' ooit op het SF? Heeft dit iets met de vertraging die er de laatste tijd soms was te maken? (lang niets meer van gemerkt trouwens)
 
Okee, nu mét een stukje screenshot, voor de duidelijkheid.
 

Attachments

  • balk.jpg
    balk.jpg
    15,8 KB · Bekeken: 114
TrueServer is onze hosting provider. Deze enige sponsor die we voor het synthforum hebben maakt het ons mogelijk online te zijn !
 
Niet echt mooi verwerkt, maar: Jééé voor TrueServer!! :okdan:
 
Origineel geplaatst door matt second
TrueServer is onze hosting provider. Deze enige sponsor die we voor het synthforum hebben maakt het ons mogelijk online te zijn !

Ja, en vBulletin dan? en de harddisk waarop het forum draait? en de CPU? Totaal niet relevante informatie voor een forum over synths lijkt me. En dan plak je die banner ook nog eens op de meest irritante plek van het forum. Nee, volgens mij hebben jullie echt een beetje teveel modder gegeten. :(
 
geen paniek !
We draaien nu 2 jaar bij 2Fast/TrueServer. In ruil voor de hosting is er altijd al een klein beeldmerkt van 2Fast op de hoofdpagina geweest. Nu is gekozen voor een "Powered by TrueServer"-beeldmerk. Misschien wordt het nog enigszins aangepast kwa uiterlijk.
 
jaaaaa die moet rechttssssss
je leest een boek toch ook van links naar rechtsssss :D
titel links, geneuzel rechtss....


lijkt mij..
 
Origineel geplaatst door Arv
jaaaaa die moet rechttssssss
je leest een boek toch ook van links naar rechtsssss :D
titel links, geneuzel rechtss....


lijkt mij..

Ja idd, en van boven naar beneden, rechtsonder plaatsen graag dus! ;)
 
Origineel geplaatst door matt second
geen paniek !
We draaien nu 2 jaar bij 2Fast/TrueServer. In ruil voor de hosting is er altijd al een klein beeldmerkt van 2Fast op de hoofdpagina geweest. Nu is gekozen voor een "Powered by TrueServer"-beeldmerk. Misschien wordt het nog enigszins aangepast kwa uiterlijk.

Ja, precies, dat dacht ik mij al te herinneren: onderaan op de hoofdpagina toch? Vandaar dat ik me afvroeg waarom het verplaatst was. :)

Qua design ben ik het er wel mee eens trouwens dat dit niet de elegentste oplossing is, maar desondanks hiephiephoera en zo voor Trueserver!
 
Origineel geplaatst door matt second
geen paniek !
We draaien nu 2 jaar bij 2Fast/TrueServer. In ruil voor de hosting is er altijd al een klein beeldmerkt van 2Fast op de hoofdpagina geweest. Nu is gekozen voor een "Powered by TrueServer"-beeldmerk. Misschien wordt het nog enigszins aangepast kwa uiterlijk.

Als je toch per se een beeldmerk wilt gebruiken, doe het dan net zoals dat 2Fast logo, want dat is me nog nooit opgevallen. Of zet het, zoals al voorgesteld werd, rechtsonderaan of onderaan naast dat Nedstat logootje. Het komt nu over of je op bezoek bent op het Trueserver Synthforum. :stupid Misschien aanpassen is niet voldoende, gewoon aanpassen die handel. Ik wil m'n DR-55 terug! :duivels: Mijn dank zal groot zijn. :halleluja
 
Er zal inderdaad nog aan het 'ontwerp' het een en ander veranderen. Wij hebben een zwaar hosting pakket en daar horen nu eenmaal standaard regels bij. Het logo op de plek waar eerst het 2fast logo stond is geen optie meer.

6> Waarom zou dit het begin zijn van een slechtere toekomst? Jij kent ons al veel langer dan vandaag en jij weet ook dat we genoeg aanbiedingen gehad hebben van synthgerelateerd adverteerders en dat is er toch ook allemaal niet door gekomen? Waarom denk je dat wij ineens niet meer het beste voor hebben voor het forum? Neem maar van mij aan dat juist TrueServer op dit moment het beste is voor dit forum, anders doen we dit niet. TrueServer gaat zich niet bemoeien met de content van dit forum. En gebruikers hoeven zich ook niet bij een mailinglist van TrueServer aan te melden of zo. Alleen is er 1 plaatje, snel, aangepast omdat het anders misschien een donkere kerst was op het forum, als je begrijpt wat ik bedoel. Een froum gaat om de inhoud, niet om de vorm, niet om de techniek, niet om javascriptjes die tags plaatsen op de plek van een cursor, maar om inhoud. En dat verandert niet. ;)
 
Ik heb zelf nooit getwijfeld aan dat de synthforum-staf het beste voor heeft met dit forum.
Mijn opmerking over het 'True Server' logo was 'lollig' bedoeld en zeker niet serieus te nemen.

Ik vind het geen mooi logo, maar ik verwacht niet anders dan dat dit op termijn in de huistijl van dit forum wordt verwerkt.
(en zo niet, ook best :) )

Ik zeg dit maar even voor het geval ik verkeerd begrepen werd. (voor het geval dat dit een rel-thread mocht uitlopen)
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
6> Waarom zou dit het begin zijn van een slechtere toekomst? Jij kent ons al veel langer dan vandaag en jij weet ook dat we genoeg aanbiedingen gehad hebben van synthgerelateerd adverteerders en dat is er toch ook allemaal niet door gekomen?

En we kennen 6 ook al langer dan vandaag... :D Die jongen mag graag effe rellen over dingen.

-C-
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
6> Waarom zou dit het begin zijn van een slechtere toekomst? Jij kent ons al veel langer dan vandaag en jij weet ook dat we genoeg aanbiedingen gehad hebben van synthgerelateerd adverteerders en dat is er toch ook allemaal niet door gekomen? Waarom denk je dat wij ineens niet meer het beste voor hebben voor het forum? Neem maar van mij aan dat juist TrueServer op dit moment het beste is voor dit forum, anders doen we dit niet. TrueServer gaat zich niet bemoeien met de content van dit forum. En gebruikers hoeven zich ook niet bij een mailinglist van TrueServer aan te melden of zo. Alleen is er 1 plaatje, snel, aangepast omdat het anders misschien een donkere kerst was op het forum, als je begrijpt wat ik bedoel. Een froum gaat om de inhoud, niet om de vorm, niet om de techniek, niet om javascriptjes die tags plaatsen op de plek van een cursor, maar om inhoud. En dat verandert niet. ;)
ok ok ok... maar... waarom is het nu ineens nodig dat er een logo moet worden vermeld?
er word toch al reeds betaald voor die server dus waarom dan ook nog eens een keer de naam vermelden in de banner (en dan ook nog links)? snap ik ff niet zo... vandaar mijn previous reactie/vermoeden...
 
Origineel geplaatst door 6 trak
ok ok ok... maar... waarom is het nu ineens nodig dat er een logo moet worden vermeld?
er word toch al reeds betaald voor die server dus waarom dan ook nog eens een keer de naam vermelden in de banner (en dan ook nog links)? snap ik ff niet zo... vandaar mijn previous reactie/vermoeden...

Je zit er even naast 6, er wordt dus niet betaald voor de server, en de bandbreedte. Daarom heeft de forumleiding geen probleem met deze vermelding. De indeling van deze "kop" zal overigens wel discreter worden.
 
Origineel geplaatst door 6 trak
.. er word toch al reeds betaald voor die server ...

Nee, dat juist het mooie van het verhaal, de hosting wordt nu al 2 jaar door TrueServer/2Fast gesponsord! TrueServer wilde graag een logo plaatsen. Deze is wat licht gehaast geplaatst, maar een beetje exposure voor die prima lui daar bij TrueServer kan zeker geen kwaad. Hoera !
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top