erikie - mist

erikie

Nieuwkomer
Lid sinds
2 juni 2015
Berichten
12
wegens tijdgebrek, too many tries en aandachtspanne van een goudvis, hier een live raw recording van m'n elektron gear.

 
Last edited by a moderator:
Klinkt relaxed.. Mooie sounds, ontwikkeld zich ook mooi. Ik heb er van genoten :)
 
Op de mix na ( die ik iets te zacht en te dof vind) een erg leuke track !
 
Ik heb helemaal niks aan afmixing gedaan, ik heb daar ook helemaal geen kaas van gegeten helaas. Ik vind het ook knap hoe mensen zo goed kunnen Afmixen. Misschien een goed voornemen voor 2017 om daar wat meer aandacht aan te geven. De track vind ik zelf ook best wel mwoa na een week, maar ik haal het meeste plezier uit het spelen met de gear. Dat ik dan elke keer superveel fouten maak als ik opneem is jammer en een kwestie van oefenen . het niveau is nog lang niet van wat ik in gedachte heb, dus volgend jaar beter ;)
 
thanx for the reacties guys :) ik heb van het weekend zowaar de compressor ontdekt op de machinedrum & octatrack. jammer dat ik daar nog nooit gebruik van heb gemaakt :(
 
Van sommige tracks snap ik echt niet waarom ze te weinig bijval kennen.
Dit is er zo eentje. Muzikaal zit het wel goed maar door je mix die wat schort mis je doel.
Dat is jammer. Echt jammer want zoals andere luisteraars ook al aangeven : the vibe zit goed. Echt goed.
Omdat ik content belangrijk vind dan mix krijg je - mijn inziens - verdient een stem !
 
Inderdaad een lekkere vibe, alhoewel sommige loops veel van hetzelfde zijn zit er toch een lekkere opbouw in met een zeker spanning. Fijn!
 
Back
Top