Schaarbakkes - galleintokyo

schaarbakkes

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juni 2013
Berichten
57
Locatie
Oostende
Na lang aarzelen toch besloten een track in te zenden.
Deze heb ik ongeveer een jaar geleden gemaakt en klinkt redelijk spacey.
Ik zal ook eens naar de andere inzendingen luisteren. :)

 
Last edited by a moderator:
Klinkt behoorlijk analoog, met iets wat een beetje als een JD-800 achtig pad klinkt. Mooie soundscape!
 
Mooie sounds, ik had na het begin te horen iets meer verwacht verderop in het nummer, maar evengoed een toffe inzending.

Ik had een mooie zware gefilterde brasssynth solo eroverheen fijn gevonden. Niet te prominent, maar lekker in de verte met spaarzame tonen/
 
De geluiden zijn erg mooi. Af en toe wordt ik wel een beetje zenuwachtig van de losbarstende onsamenhangende 'dingen'. Een zacht rustig ritmetje voor enige houvast zou voor mij er wel in passen.
 
Bedankt alvast om te luisteren, en voor de mooie reacties en tips. Ik zal ze zeker in acht nemen.

Bedoeling van dit nummer was een sfeer te creëeren, de luisteraar een beetje een onbehaaglijk gevoel te geven.
Ik denk dat ik met de aanwezige ingrediënten in de toekomst nog een edit maak. Meer pounding en dubby... :)
 
Dit zit voor mij tegen het geniale aan, maar net niet. net als man-T verwacht ik verderop meer. Het laat me nu niet onbehaaglijk achter, maar onbevredigd. Ik hoopte op van die deep house chords-achtige dingetjes.
 
Mooie soundscapes, maar ik verwacht als luisteraar dat er toch nog iets meer gebeurt / loskomst, maar dat gebeurt helaas niet.
 
Ik vind het ontzettend mooi, maar ook voor mij,... het lijkt niet echt af.
Je verwacht dat er nog iets gebeurt. Nu komen 'alleen' dezelfde 'uitbartingetjes' in een hoger tempo.

Zou een beat op kunnen komen, verderop, of een bas achtig geluid erbij,... of 'desnoods' een sprankelend geluidje dat tegen het andere geluid in gaat of zo.

Maar ondanks dat er dus iets meer mee zou kunnen, vind ik dit toch echt één van de mooiere inzendingen! (Dus mijn stem).

Grtzz,
Michel.
 
Ik kan me zeker vinden in jullie comments dus ben aan de slag gegaan. Ik heb wat toevoegingen gedaan en de track ademt meer.
Zal het resultaat wel eens posten na de contest. ;-)
Bedankt om te luisteren en de feedback!
 
Back
Top