X

Cosmotronic Cosmix

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Cosmotronic Cosmix

Eurorack Aural Enhancing Stereo Mixer uit de hofstad.
    https://cosmotronic.nl/cosmix.html
    Mooi ding en lijkt mij wel goed bruikbaar, er heerst een stereo trend.
    Ook ziet de Delta-V er nu heel anders uit.
    Laatst gewijzigd door EdwinSL , 5 juli 2020, 16:43.

Benieuwd naar de prijs. En of de kanalen "lekken".
    For the love of knobs...

Comment

Ziet er ok uit. Jammer dat er geen koptelefoon uit op zit of schakelbaar line / modular level uit.

Comment

Op sich een mooie module, weinig frills. Enige wat ik een beetje mis is de pan-cv. Dat zou wel nice zijn als dit er ook op zat. Misschien een soort uitbereiding nog op komst...
        Dynaudio BM12aIII | RME, UA Apollo, Audient, Behringer interfaces | Cubase 9 | Roland A800Pro | Roland V-Piano | JV-1080 | 2x JP-8080 | Blofeld | Tetra4 | Kawai K1 MK2 | An1X | Radial Engineering J48 | Rode NT-5 pair | Superlux CM-H8C | Hurdy gurdy | Farida FH-69 | Challenger Tele | VSTI: Waldorf ED 2 LE | Wavestation | VSL SE 1 & 4

Comment

Ja, dat is jammer anders had ik wel interesse gehad. Die van Roland / Malekko is erg duur.
          www.akikaze.nl Instr.: analoge en digitale synths en keyboards, modulaire synths en systemen; samplers; sequencers; effecten; akoestische en e-percussie; gitaar, sitar, santoor. Stijlen: Berlijnse school, klassiek, progrock, Aziatisch, Italo. Albums: Nr. 13 "Deadlock" klaar voor release. Nr. 12 "Disorders" op iTunes, Spotify, Youtube e.v.a. Nr. 11 "Solstice" is leverbaar bij www.sphericmusic.de en de meeste andere bij http://www.syngate.net

Comment

Uit Den Haag das op zekâh een pluspunt .

Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is van iedere eurorack mixer die bedoeld is als ‘eindmixer’. Tenzij ruimtegebrek?
            Mijn ervaring met eurorack - en meerdere voices - is dat er nogal verschil in ‘dynamiek’ kan zijn. Mits je een case vol hebt met EQ-modules, compressor-modules, FX-modules en wat al niet meer. Anders bij opnames erg lastig om achteraf bijvoorbeeld de lage/hoge frequenties van een van de voices te corrigeren.
            Hoe pakken jullie dat aan?
            (Ik ben nu zelf geneigd om voor expert sleepers (ES-3 en) ES-6 te gaan; Multitracken in de daw en achteraf in de daw mixen.)

ja euhhhh.....Ik doe ook maar wat.

Comment

Originally posted by TMT View Post
              Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is van iedere eurorack mixer die bedoeld is als ‘eindmixer’. Tenzij ruimtegebrek?
              Voornamelijk voor live gigs denk ik.

Comment

Als je veel drum modules hebt, is dit wel een fijne mixer! En live ook wel leuk ja.
                http://soundcloud.com/protohuman
                TE KOOP: Malekko EKKO BBD delay, EHX Germanium overdrive, TC Electronics M-One, Emu 2x2 MIDI interface

Comment

Wat houdt “aural enhancing” in?

Comment

Originally posted by falafelbiels View Post
                    Wat houdt “aural enhancing” in?
                    Ik denk dat ze daarmee doelen op de twee bands maximizer/saturator en ook de overdrive mogelijkheden in stereo.

Comment

Ah okay, dank je

Comment

Working...
                      X