• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Cosmotronic Cosmix

scarum

come twist my knob!
Benieuwd naar de prijs. En of de kanalen "lekken".

Gein

Gameboys a GoGo
Ziet er ok uit. Jammer dat er geen koptelefoon uit op zit of schakelbaar line / modular level uit.

specimanx

Well-known member
Op sich een mooie module, weinig frills. Enige wat ik een beetje mis is de pan-cv. Dat zou wel nice zijn als dit er ook op zat. Misschien een soort uitbereiding nog op komst...

Akikaze

Hardware only
Ja, dat is jammer anders had ik wel interesse gehad. Die van Roland / Malekko is erg duur.

TMT

Dutch Touch
Uit Den Haag das op zekâh een pluspunt :D :okdan:.

Ik vraag me wel af wat de meerwaarde is van iedere eurorack mixer die bedoeld is als ‘eindmixer’. Tenzij ruimtegebrek?
Mijn ervaring met eurorack - en meerdere voices - is dat er nogal verschil in ‘dynamiek’ kan zijn. Mits je een case vol hebt met EQ-modules, compressor-modules, FX-modules en wat al niet meer. Anders bij opnames erg lastig om achteraf bijvoorbeeld de lage/hoge frequenties van een van de voices te corrigeren.
Hoe pakken jullie dat aan?
(Ik ben nu zelf geneigd om voor expert sleepers (ES-3 en) ES-6 te gaan; Multitracken in de daw en achteraf in de daw mixen.)