X

Novation Launchpad X en Launchpad Mini mk3

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Novation Launchpad X en Launchpad Mini mk3

Weer een nieuw Launchpad paar voor vandaag:
    De Launchpad X met extra MIDI functionaliteit zoals programeerbaarheid.
    Launchpad Mini mk3 heeft een upgrade van de mk2 versie zoals RGB voor de pads.
    Verder uitleg in de video:
    Citaat van Elbee: Een song zonder autotune is als een selfie zonder filters.

mooi spul, maar is het teveel gevraagd om er nog een paar faders of rotary knopjes aan toe te voegen Novation? Ik sleep nu uit pure ellende maar iedere keer een Ableton Push mee naar optredens maar wil graag wat lichter reizen en minder zooi in m’n tas en koffer.
    Amiga1200HD, Commodore SX64, Prophet64, Mssiah, Korg Kaoss pad 2, Livid Tactic controller, Roland Juno-60, Novation Basstation, Roland MC-202, Edirol V4, Panasonic MX-30, Abelton Push 1

Comment

Originally posted by Slolov View Post
      mooi spul, maar is het teveel gevraagd om er nog een paar faders of rotary knopjes aan toe te voegen Novation? Ik sleep nu uit pure ellende maar iedere keer een Ableton Push mee naar optredens maar wil graag wat lichter reizen en minder zooi in m’n tas en koffer.
      JA als ze faders en knopjes toe gaan voegen is het waarschijnlijk weer net zo groot als je push 2.
      Write a good song, and it won't matter what you record it with...
      Write a bad song and it won't matter what you record it with.....

Mijn experimenteersels en nooit afgemaakte WIP's :
      https://soundcloud.com/soundcrumbs

Comment

faders of knopjes, niet en/en.
        Amiga1200HD, Commodore SX64, Prophet64, Mssiah, Korg Kaoss pad 2, Livid Tactic controller, Roland Juno-60, Novation Basstation, Roland MC-202, Edirol V4, Panasonic MX-30, Abelton Push 1

Comment

Misschien iets als een iControl toevoegen? https://iconproaudio.com/product/icontrols/
          This is me: https://soundcloud.com/steeboo
          Latest album, download here!

Comment

maar is het teveel gevraagd om er nog een paar faders
            Je kan hier wel virtuele faders op maken, zijn echter maar 8 blokjes.

Comment

Je kunt de faders met grove resolutie zelf programmeren in de LP X. Het is niet zo fijn als faders en knoppen, maar het kan.
              Citaat van Elbee: Een song zonder autotune is als een selfie zonder filters.

Comment

mooi spul, maar is het teveel gevraagd om er nog een paar faders of rotary knopjes aan toe te voegen Novation?
                Tja, misschien anders een apc40 meeslepen ???

Comment

Originally posted by djazid View Post

Tja, misschien anders een apc40 meeslepen ???
                  Die heb ik reeds 3 versleten... iets te fragiel. Mini, 20 en 40mkii. 1 per jaar... leuk spul voor thuis en occasional gebruik maar niet voor veel live intensief gebruik.

Comment

Working...
                  X