Novation Launchpad X en Launchpad Mini mk3

mooi spul, maar is het teveel gevraagd om er nog een paar faders of rotary knopjes aan toe te voegen Novation? Ik sleep nu uit pure ellende maar iedere keer een Ableton Push mee naar optredens maar wil graag wat lichter reizen en minder zooi in m’n tas en koffer.
 
mooi spul, maar is het teveel gevraagd om er nog een paar faders of rotary knopjes aan toe te voegen Novation? Ik sleep nu uit pure ellende maar iedere keer een Ableton Push mee naar optredens maar wil graag wat lichter reizen en minder zooi in m’n tas en koffer.

JA als ze faders en knopjes toe gaan voegen is het waarschijnlijk weer net zo groot als je push 2.
 
faders of knopjes, niet en/en.
 
mooi spul, maar is het teveel gevraagd om er nog een paar faders of rotary knopjes aan toe te voegen Novation? Ik sleep nu uit pure ellende maar iedere keer een Ableton Push mee naar optredens maar wil graag wat lichter reizen en minder zooi in m’n tas en koffer.

Misschien iets als een iControl toevoegen? https://iconproaudio.com/product/icontrols/
 
mooi spul, maar is het teveel gevraagd om er nog een paar faders of rotary knopjes aan toe te voegen Novation? Ik sleep nu uit pure ellende maar iedere keer een Ableton Push mee naar optredens maar wil graag wat lichter reizen en minder zooi in m’n tas en koffer.

Je kunt de faders met grove resolutie zelf programmeren in de LP X. Het is niet zo fijn als faders en knoppen, maar het kan.
 
Tja, misschien anders een apc40 meeslepen ???

Die heb ik reeds 3 versleten... iets te fragiel. Mini, 20 en 40mkii. 1 per jaar... leuk spul voor thuis en occasional gebruik maar niet voor veel live intensief gebruik.
 
Back
Top