Synthesizer (Faithless)

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.893
Locatie
Den Bosch
Voor het eerst in tijden weer eens een nieuwe Faithless ... en niet echt wat ik van ze gewend ben. Goed? Niet goed? Ik denk dat de meesten hier de tekst in elk geval wel zullen kunnen waarderen.

 
"Synthesizer"
(feat. Nathan Ball)


I like the way you move
I like the way you dress and undress too
I like to think that
What touches me, it touches you

I love the way you love
And how you take away the pain
I love the way you dance
As if you're just passing through

But

However much I love you, babe
However much I love you, baby
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more

My synthesizer
My synthesizer
My synthesizer
My synthesizer
My synthesizer
My synthesizer
My synthesizer
My synthesizer

I like the way you touch
You wear my heart in gold
Love when you come to call
Like a cat in from the cold

But

However much I love you, babe
However much I love you, baby
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synthesizer more
I love my synth-

More

I love you, baby
(I love my)
Everything about you
I don't know anyone like you
I don't care about anyone else
I love you, baby

(I love my)

(I love my)
(I love my)
 
Vette sounds hoor en heerlijke opbouw. Binnen het genre echt wel goed.

maar welke synthesizer zou Rollo (of hoe heet die producer van Faithtless ook alweer) nou hiertoe geinspireerd hebben??
 
Ik ben al oud en moet nu zeggen dat de jp8k beter klonk. Of het wel of niet zo is doet er niet toe.

gelukkig heeft napje deze keer niet geantwoord op mijn tekst dat voelt als vrijheid. :D
 
Doet nogal denken aan Prince zijn Guitar qua tekst.

Yep, was inderdaad ook het eerste waar ik aan moest denken.

Vette sounds hoor en heerlijke opbouw. Binnen het genre echt wel goed.

Ja, het is een prima track. Ik vind het alleen niet echt een Faithless vibe. Maar goed, hetzelfde kunstje herhalen van 10-20 jaar geleden zou ook een beetje flauw zijn natuurlijk.

Niet helemaal, deze is van een maand geleden.

Ah, die had ik gemist. Lekkere track ook wel.
 
Ik ben al oud en moet nu zeggen dat de jp8k beter klonk. Of het wel of niet zo is doet er niet toe.

Sister Bliss is nogal Korg minded geloof ik. Trinity/Triton achtige shizzle gebruikte ze vroeger geloof ik.
 
Nee, Maxi doet schijnbaar niet mee op het nieuwe album. Is wel met zijn eigen dingen bezig.
 
Sister Bliss is nogal Korg minded geloof ik. Trinity/Triton achtige shizzle gebruikte ze vroeger geloof ik.
In hun hoogdagen was de JP8000 toch altijd haar leadsynth? Maar ze was inderdaad ook altijd in de nabijheid van een Korg of twee en af en toe een Yamaha te vinden. Volgens mij is ze een beetje polyamoreus. :)
 
In hun hoogdagen was de JP8000 toch altijd haar leadsynth? Maar ze was inderdaad ook altijd in de nabijheid van een Korg of twee en af en toe een Yamaha te vinden. Volgens mij is ze een beetje polyamoreus. :)

Zou goed kunnen, de meeste synthnerds zijn niet erg monogaam. Bijna iedere synth op Vintage Synth Explorer heeft "Depeche Mode" bij bekende gebruikers staan bijvoorbeeld :D
 
Tja, de cds van faithless waten meestal de singles en een hoop shit. Persoonlijk draaide ik vroeger de salva mea versie ipv god is a dj. Die maxi b (of was het a ) kant versie heb ik nooit meer gehoord op cd. Met een kreunende vrouw in. Ah die tijd... Dreamer van Living joy leek ook zo uit dezelfde stal te komen.
 
Back
Top