Baxshop bedrog?

Ik kocht in de uk. Geen dubbele doos, gat in de verpakking en de voeding krom.
foto s gestuurd naar de winkel en fabrikant. Mooi opgelost en n dikke korting.
daar koop ik dus wel opnieuw...
 
Heb ik al meermaals meegemaakt met Bax... Uit principe altijd teruggestuurd (op hun kosten).
Ik vraag en betaal namelijk telkens expliciet om een nieuw instrument in originele, ongeopende verpakking.
Mijn Streichfet heb ik zelfs 3x teruggestuurd op hun kosten voordat ik een nieuwe kreeg.

Er was een periode dat je er een goede prijs/service had, de periode waarin ze ook zo snel gegroeid zijn
maar tegenwoordig is zowel de prijs als de service niet mee echt om over naar huis te schrijven.
Geen laagste prijs noch echte kortingen meer...
 
ik ben eens bij bax-shop goes geweest, bij "toeval", we kwamen er langs, wilde iets weten over een produkt. er liep bijna niemand rond, of ze waren bezet. weinig aan gehad. schijnbaar is dat wel vaker in grotere muziekwinkels. en waar ik in geïntresseerd was, meerdere produkten, eigenlik, het was een puinhoop.

vreemd genoeg is alles wat ik nieuw heb gekocht, b-stock. optisch en mechanisch geheel in orde (1 maal bax shop, 2 maal cool blue).. de rest is 2e hands.

o ja, eenmaal bij bax-shop wel een niet b-stock interface gekocht, gelijk geretourneerd, merkte gelijk geen goede audio-interface. die was wel netjes verpakt, etc. en zelf weer zeer netjes verpakt en teruggestuurd, wellicht dat zo'n ding dan geen b-stock wordt.

maar wanneer je de verhalen leest wat er allemaal wordt teruggestuurd en in wat voor staat...

dat neemt niet weg, dat wanneer maar iets aan de verpakking te zien is, het b-stock moet worden, al is het maar voor een paar euri, zie je wel vaak bij bax-shop, en paar euro verschil.
 
De kleintjes, tja Bax is een kleintje, die doen vaak aan restock. Bij Bol en Amazon doen ze dit soort zaken anders. Als er ook maar iets niet in orde is, gaat het op een pallet en wordt het per opbod verkocht. Dat komt dan bij de winkels als UsedProducts of Ebay.
 
Ik heb dit al zo vaak aan de hand gehad bij Bax dat ik soms meer schrik van daadwerkelijk een fonkelnieuw apparaat geleverd te krijgen.
Als het er nog als nieuw uitziet doe ik er nooit moeilijk over, maar meermaals heb ik apparaten gekregen die er slechter uitzagen dan hoe ik ze op marktplaats zou vinden.
Wanneer je er dan wat over zegt krijg je steeds een standaard reply met de retourprocedure.
 
'k Weet uit ervaring dat het bij veel bedrijven / distributiecentra gebeurt dat als een product retour gestuurd wordt deze gecheckt, evt. schoongemaakt en opnieuw verpakt wordt en vervolgens (soms) als 'nieuw' weer naar winkels gestuurd wordt.
Ik heb in dit geval ook sterk het vermoeden dat BAX hier niks aan kan doen dat deze als nieuw uitgestuurd is. Lijkt mij een slechte controle / werkwijze aan de kant van (het bedrijf dat de distributie, etc. doet van) IKMultimedea.
Natuurlijk moet BAX dit wel netjes oplossen verder met de eindklant. ;-)
 
Ik heb deze ervaring niet bij Bax. Eerder tegenovergestelde. Ik had b-stock monitors besteld tijdens een extra b-stock korting actie. Speakers hadden beschadiging op tweeter wat niet vermeld was. Ik heb deze kosteloos teruggestuurd en kreeg twee splinternieuwe geleverd zonder meerprijs.
 
Back
Top