de grote domme opmerkingen draad

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een organisatie die slecht met zijn werknemers omgaat zal veel meer personeel in de ziektewet hebben, gebrek aan motivatie etc. Dat is niet efficiënt (en dus kortzichtig gedacht van meneer de baas) ;)
Zo denk ik er ook over. Ook bij bedrijven waar men slecht met de werknemers omgaat is er meer verloop van personeel. Hiermee verlies je expertise en ervaring en je moet telkens nieuwe medewerkers inwerken. Dat is ook niet echt efficiënt.
Ik vind het iig een buitengewoon domme uitspraak. Gelukkig kan ik er om lachen en heb ik het verder prima naar mijn zin. De arbeidsvoorwaarden zijn ook goed en hangen gelukkig niet alleen van hem af.
 
Mja, toch heeft die baas ergens wel gelijk, als je het algemeen stelt, dan gaat het niet op, maar natuurlijk is zijn omzet voor hem belangrijker dan het welzijn van anderen, en zo zit heel de wereld ongeveer in elkaar, dus, het is misschien dom, maar zo werkt het.

En als je voor een bedrijf werkt waar dat de moraal is, dan moet je daar misschien niet willen werken. Verbeter de wereld, begin bij ... euh, je baas?
het is dat je er zelf al op kwam.
werk is voor het welzijn van de mensen ( en ..) , niet omgekeerd. het is een middel , geen doel.
verbeter de wereld , sta voor wat beter is.
 
Laatst gewijzigd:
Een organisatie die slecht met zijn werknemers omgaat zal veel meer personeel in de ziektewet hebben, gebrek aan motivatie etc. Dat is niet efficiënt (en dus kortzichtig gedacht van meneer de baas) ;)

inderdaad, kijk eens naar hoe ze dat bij google doen.
En dat is toevallig ook één van de grootste en winstgevenste bedrijven ter wereld.
 
inderdaad, kijk eens naar hoe ze dat bij google doen.
En dat is toevallig ook één van de grootste en winstgevenste bedrijven ter wereld.

Dit kan natuurlijk ook andersom zijn, google heeft een behoorlijke monopolie positie en is mede daardoor zeer winstgevend. Dan heb je ook het geld om het je werknemers zeer naar hun zin te maken wat op zijn beurt bijdraagt aan het succes. Misschien een kip/ei verhaal. Wat zou er met de arbeidsvoorwaarden van google gebeuren als het minder goed met ze gaat?
 
Daarom eet ik geen dieren.

vegetarian-eat-three-funny.jpg
 
Ik was op zoek naar de betekenis van het woord "garab".
Kwam hier 3 verschillende betekenissen tegen:
Behoorlijk verwarrend, als je de taal niet kent. Er is dus geen verschil tussen een homo en een groep terroristen?

die is goed!
 
WTF R-ond?!?!?!!? 3 woorden zonder spelfouten en of andere fratsen.. moe nie gekker worden hiero.
 
WTF R-ond?!?!?!!? 3 woorden zonder spelfouten en of andere fratsen.. moe nie gekker worden hiero.

HAHAHA
 
Ik mis iemand hier.....
En dacht serieus dat deze draad voor hem bedoeld was....
 
Ik mis iemand hier.....
En dacht serieus dat deze draad voor hem bedoeld was....

Moehahah.. zwijgen is toestemmen :D
 
alle dan , hier ben ik eindelijk tadatadatad
en...
exclusief voor mijn synthforumfans, mijn vrienden, mijn bakens in nood: mijn nieuwe alterego, showkarakter, goudmijntje:
http://www.der-rudi.nl/
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top