Oxygene 2 Remix!!!

En trouwens Kubrick/MCahack,

Je zegt dat de meeste mensen niks kennen van kwalitatieve muziek-producties. Maar het gaat om een demo: een voorstelling van tot wat iemand in staat is. Laat het mastering werk aan de pro's, de artiesten zullen wel met de inspiratie komen. Ieder zijn vak. En de beste man die deze cover heeft ingezonden heeft ongetwijfeld zeer veel bijgeleed door dit te maken. Later komen ongetwijfeld originele eigen producties die dan - wie weet - aanvaard worden door platenfirma's en die dan met de steun van vele verschillende mensen tot een volledig product komen. Je mag NOOIT de harde inspanningen van een "beginneling" (in jou ogen) zo afbreken want de kans is groot dat hij beter wordt dan jij. Een slechter karakter zou al moeilijk te verwezenlijken zijn.

Yves
 
want de kans is groot dat hij beter wordt dan jij.

wordt mag je hier wel vervangen voor is .. tis niet voor niets dat dit figuur zo gefrustreerd andermans werk omlaag moet halen.. puur zelf reflectie wat betreft dingen roepen dat mensen hier niks zullen bereiken .. en ook al zou t waar zijn het begint toch voor de lol, als t daarbij blijft is er ook niks mis mee

maar goed, geven we de trol toch weer aandacht (hoop niet dat ik nu weer een berisping krijg omdat ik kubrick een trol noem maar iets anders kan ik er echt niet van maken)

gewoon negeren die hap
 
Gaap, ben ik net toch ff weg gedroomd. Jarre's muziek was een van de redenen voor mij om op keyboard les te gaan. Good old times.

Intussen heb ik weinig meer met deze stijl muziek maar wil je wel complimenteren met de manier waarop je het in elkaar gezet hebt. Cover of niet, het klopt allemaal. Chapeau.
 
wordt mag je hier wel vervangen voor is .. tis niet voor niets dat dit figuur zo gefrustreerd andermans werk omlaag moet halen.. puur zelf reflectie wat betreft dingen roepen dat mensen hier niks zullen bereiken .. en ook al zou t waar zijn het begint toch voor de lol, als t daarbij blijft is er ook niks mis mee

maar goed, geven we de trol toch weer aandacht (hoop niet dat ik nu weer een berisping krijg omdat ik kubrick een trol noem maar iets anders kan ik er echt niet van maken)

gewoon negeren die hap


heb hier toch mijn twijfels bij, met uitzondering van het feit dat leuk wat prutsen ook gewoon leuk is en mag.
edit: wat ik ook al al die jaren doe sinds ik gestopt ben met techno en meer naar trance gegaan ben.
 
En trouwens Kubrick/MCahack,

Je zegt dat de meeste mensen niks kennen van kwalitatieve muziek-producties. Maar het gaat om een demo: een voorstelling van tot wat iemand in staat is. Laat het mastering werk aan de pro's, de artiesten zullen wel met de inspiratie komen. Ieder zijn vak. En de beste man die deze cover heeft ingezonden heeft ongetwijfeld zeer veel bijgeleed door dit te maken. Later komen ongetwijfeld originele eigen producties die dan - wie weet - aanvaard worden door platenfirma's en die dan met de steun van vele verschillende mensen tot een volledig product komen. Je mag NOOIT de harde inspanningen van een "beginneling" (in jou ogen) zo afbreken want de kans is groot dat hij beter wordt dan jij. Een slechter karakter zou al moeilijk te verwezenlijken zijn.

Yves

mastering overlaten aan anderen lijkt mij erg vreemd in een era als dit waarin dat zo een fluitje van een cent geworden is. hoort gewoon bij producen bij tegenwoordig en wordt als basisvaardigheid gezien.
 
eeeh..mastering is echt geen basisvaardigheid hoor!! We mogen dan misschien allemaal prachtige mastering programma's en plugins op onze computer hebben, mastering is nog steeds een kwestie van een goed gehoor en een juiste kennis van geluid. Het is zeker geen fluitje van een cent!
 
Mooie muziekje. :)
 
Als Jarre fan vind ik dat je met je poten van die muziek moet afblijven.

Gelukkig heb ik al herhaalde malen covers gehoord die mij hebben gedwongen die mening te herzien of op z'n minst te nuanceren.
Tot die groep reken ik deze cover.

Zes minuten aangenaam luisterplezier. Het feit dat het met Reason is gemaakt doet daar niets aan af.


groet

Tom
 
Is Kubrick MCahack?

wat een ongelooflijke nerd dan hehe

ik hou ook niet zo van Jarre
maar wel van jullie allemaal :luv:
 
.................
ik hou ook niet zo van Jarre
maar wel van jullie allemaal :luv:


:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:
Maar zit toch wel wat in........dit forum heeft ook wel iets speciaals voor mij.
:biertje:
 
:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:
Maar zit toch wel wat in........dit forum heeft ook wel iets speciaals voor mij.
:biertje:

ja het doet denken aan mijn pikante kipbouillon aardbeienroomsoep. op het eerste zicht een monster maar als je een lepel naar binnen speelt ben je verslaafd
 
ja het doet denken aan mijn pikante kipbouillon aardbeienroomsoep. op het eerste zicht een monster maar als je een lepel naar binnen speelt ben je verslaafd

Blabla zet een mooie Jarre neer, heeft er veel werk in zitten, heel muzikaal allemaal en jij begint over kipbouillon met aardbeienroomsoep.

Eeeh.. we raken een beetje offtopic.

By the way, ik moet er niet aan denken.. Probeer eens een boterham met pindakaas en banaan.... heerlijk.
 
Als Jarre fan vind ik dat je met je poten van die muziek moet afblijven.
Dat doet 'ie zelf ook niet (goed voorbeeld: Magnetic Fields pt 2, de albumversie is beter dan welke live-versie dan ook) ;).
 
Blabla zet een mooie Jarre neer, heeft er veel werk in zitten, heel muzikaal allemaal en jij begint over kipbouillon met aardbeienroomsoep.

Eeeh.. we raken een beetje offtopic.

By the way, ik moet er niet aan denken.. Probeer eens een boterham met pindakaas en banaan.... heerlijk.

nog heel even: heel vreemd hoor. je krijgt zo'n roze soep met stukjes aarbei in maar met de smaak kip/sambal

terug ontopic: jarré is niet zo mijn ding maar ik vind het erg leuk dat sommige mensen dat toch allemaal maar doen al die remixes en zo.
 
Hey Mensen!!!

Ben een tijd niet meer online geweest hiero maar ik ben er weer. En ik heb weer een leuke cover remix.

:okdan:Oxygene 2 Remix!!:okdan:

Ik heb dit in Propellerhead Reason 4.0.1 gemaakt.

Ik wil graag reacties.

prima gedaan - klinkt perfekt!

ps
laat je niet demotiveren door een paar lieden, die zelf niets presteren. ;)
 
blabla, ik vind het knap gedaan en je moet je vooral niets aantrekken van die hoge zuurgraad van één persoon hier. Persoonlijk vind ik alleen de arpeggio die zo rond 00:40 op komt zetten (en zich weer herhaald op 1:33, etc) iets minder mooi.
 
'k Kon 'm eindelijk beluisteren: Mooi stukje muziek! :okdan:
Eerlijk gezegd ken ik het orgineel niet, maar knap gedaan!
 
knap gedaan.

Maar bij een remix ,denk ik toch meer aan wat meer eigen inbreng en variatie's.
Ik ga jou stukje dan toch vergelijken met het origineel.
Als men bijna 30 jaar het origineel in de kop hebt zitten, treed bij mij na een tijdje de verveling in.

Maar nogmaals, ik wou dat zo iets mij lukte. :)
 
Back
Top