Oxygene 2 Remix!!!

Leuk trackie :)

Ken zelf reason niet echt dus ik hoor t er niet meteen van af..
wat ik wel hoor is gewoon een leuk trackie :okdan:
 
Kun je de track niet ff uploaden naar http://www.zshare.net/ o.i.d. ?

ben nu ook wel erg benieuwd geworden, verder zou ik de comments van kubrick en trancemo6 maar negeren..
als je eens in hun berichten geschiedenis gaat kijken wordt wel duidelijk waarom ..

denk dat ze beide gewoon jaloers zijn op je trackie :)

ik heb enkel gelezen hier. oxygene kan ik niet luisteren. jaloers ben ik alvast niet maar waarschijnlijk is het een hele goede track hierzo, al is oxygene op zich gewoon geen leuke. wat jij ervan weeral maakt over berichten geschiedenis moet jij weten. Van jou daarentegen merk ik wel wat andere reacties. je hebt altijd wat aan te merken.

edit: kubrick is een toffe pee.
 
Dat is wel waar. Kubrick is wel iemand die weet of het goed of slecht is. Ik heb trouwens veel bewondering voor Kubrick, vermits hij al Jaaaren A&R is bij een heel belangrijke platenfirma. Dus hij zal wel kennis van zaken hebben. En ik denk ook als hij iemand uitlacht zal het wel terecht zijn. Uiteindelijk zijn de meesten hier niets en zullen de meesten hier altijd niets zijn. En Oxygene proberen na-maken met één of andere goedkope software-emulatie is wel goed voor hier, maar zeker niet voor de industrie. Demo's op basis van reason zijn meestal goed voor de prullenbak. Sommige mensen kennen echt niks van kwalitatieve muziek-producties blijkbaar. de meesten hier zullen ook nooit niets bereiken in de muziek. Maar altijd hier verder wat gaan klooien met hun amateuristische gejank. een raad aan sommigen hier, probeer een andere hobby te zoeken. Puzzelen, kantklossen, of wat in de tuin gaan klooien lijkt me bij sommigen een betere keuze dan het artiestieke. De meeste tracks die ik hier soms hoor zijn echt heel slecht. Doe iets in de tuin of zo. Want van muziek kennen de meesten geen reet.
 
Eens goed lachen. Het is hier gewoon soms hilarisch door jullie onzin wat er verteld wordt. Heel grappig forumpje eigenlijk hier. Sommigen hier vertellen zo domme en dwaze dingen dat dit forum echt wel het "simpele mensen wannabe" forum zal worden a.g. electronsiche muziek. Zo dwaas hier sommigen zijn. En het grappigste is? De zeveraars geloven in zich zelf. En dat is nu net wat dit LOL forum heel grappig maakt.


PS. Professional is met één f, en niet proffessional zoals u schrijft. Misschien toch iets zinnigs bij geleerd hier! (leren schrijven)

je zou op zo'n forum maar eens een chatmute krijgen. :D

edit: grappig bedoeld en misschien wel erg off topic. sorry daarvoor.
 
Laatst gewijzigd:
Had je er niet bij moeten zeggen, nou gaat daar weer iedereen over zeiken ;).

Drums hebben wat meer invulling nodig, maar de geluiden vind ik erg goed nagemaakt! Mist het beetje dat romige phaser-geluid, maar die heb ik zelf nog niet echt in Reason terug kunnen vinden.

Er zit in guitar rig 2 een phaser die 'stoned phaser' heet, en die gemodelled is op de small stone phaser. Jarre gebruikt die phaser erg veel op z'n eerste albums.
 
Maar Guitar Rig werkt niet zo lekker met Reason ;), of je moet gaan Rewiren, en dan heb je er eigenlijk niet zoveel meer aan.

sarcasme :halleluja

Het druipt er van af, ongelofelijk :D.
 
Eens goed lachen. Het is hier gewoon soms hilarisch door jullie onzin wat er verteld wordt. Heel grappig forumpje eigenlijk hier. Sommigen hier vertellen zo domme en dwaze dingen dat dit forum echt wel het "simpele mensen wannabe" forum zal worden a.g. electronsiche muziek. Zo dwaas hier sommigen zijn. En het grappigste is? De zeveraars geloven in zich zelf. En dat is nu net wat dit LOL forum heel grappig maakt.


PS. Professional is met één f, en niet proffessional zoals u schrijft. Misschien toch iets zinnigs bij geleerd hier! (leren schrijven)

Ik moet hier toch effe op reageren:

Gezien het aantal posts dat je hier hebt geplaatst vind ik het een beetje over de top dat je meteen al mensen gaat "aanvallen" (om het zo maar even te zeggen).

Dit forum bestaat uit een hoop mensen die gewoon een beetje muziek willen maken of hobby-en met hun elektronische spullen. Velen hebben ook helemaal niet de bedoeling om er "iets mee te bereiken". Wat is daar mis mee? (en wat heb je zelf al bereikt als ik vragen mag?)

Het forum is voor iedereen. Ook mensen die (in jouw ogen) domme en dwaze dingen vertellen. Ik kan jou ook een hoop dingen vertellen uit mijn ervaring die jij ongetwijfeld niet begrijpt, maar dat wil niet zeggen dat ik jou dom vind.

Topic starter heeft een hele leuke versie gemaakt van Oxygene 2, een in mijn ogen meesterlijk stukje E-muziek. Wat maakt het nou uit HOE en WAARMEE hij dat heeft gemaakt. Hij heeft er waarschijnlijk veel plezier aan beleefd om het te maken. En hoeveel ervaring heb jij met Reason? Ik heb zelf veel muziek gemaakt (ook met Reason) en ik betwijfel of JIJ kunt horen / beoordelen wat er wel en niet uit reason komt, en al helemaal niet of het in de prullenbak moet.

Als jij vindt dat mensen hier voornamelijk amateuristisch gejank voortbrengen, laat dan zelf eens iets van jezelf horen! Mensen zijn hier enthousiast met een HOBBY bezig, (waaronder ikzelf) en hebben daar veel plezier in. Laat die mensen in hun waarde (en ga ze al helemaal niet afrekenen op een spelfout, dat is hier al vaak genoeg gebeurd).

Als je mijn muziek nog graag wilt afzeiken: Ga je gang: www.meesha.nl (ook met o.a. Reason en andere goedkope software shit gemaakt!!)

Ik hoor graag je oordeel en jouw muziek!!
:kont:

ps: "Zo dwaas hier sommigen zijn" is geen goede nederlandse zin, maar ik vermoed dat je uit vlaanderen komt. Daar is dit wel een gebruikelijke formulering.
 
Laatst gewijzigd:
ON-topic: lekkere cover, goed in elkaar gezet!

OFF-topic: Ik heb even de forumvoorwaarden erbij gezocht, maar kan vreemd genoeg niets vinden over:

- het kennisniveau dat de leden moeten hebben op het gebied van 'E-music'.
- de programma's die gebruikt dienen te worden.
- de minimum kwaliteitseisen die aan naar het forum geüploade demo's gesteld worden.

Wellicht zou het dus zo kunnen zijn dat dit forum bedoeld is voor mensen die het leuk vinden om met 'E-music' bezig te zijn, los van wat daar eventueel mee bereikt kan worden. Zou het dan dus niet gaan om enthousiaste 'amateurs' die het fijn vinden om hun 'hobby' met andere gepassioneerden te delen?
In dat licht is het misschien niet zo prettig om steeds door 'professionals' zoals Kubrick en MCAHACK (graag een lijst met jullie laatste tien succesvolle producties en indien mogelijk ook een overzicht van het daarmee verdiende geld naar dirksoeters@gmail.com) op de vingers getikt te worden over wat we allemaal niet goed doen hier. Onze hobby is het maken van muziek in onze vrije tijd. Misschien kunnen jullie beter een andere hobby zoeken dan het bashen van synthforumleden.
 
Ziekmakend deze posts over hoe "amateurs" zitten te "prullen" .. Creativiteit moet aangemoedigd worden, niet afgebroken. Iemand die de moeite neemt om een nummer te coveren in Reason is iemand die gepassioneerd is door muziek. Niet geobsedeerd door het geld die ermee te verdienen is.

Doet me een beetje denken aan die reclame's van Spa - het reinigende water.

Opbouwende kritiek is wat men verwacht wanneer men trots een creatie post. Maar zo'n van de pot gerukte commentaren slaan nergens op. Ga je je kinderen ook de grond in boren als ze op hun 11 jaar nog niet perfect Engels praten terwijl jij nu wel voldoende niveau hebt om een conversatie te maken in die taal. Walgelijk gewoon!! :r
Ik krijg al schrik om mijn volgend nummer hier te posten ...

Wil je graag je mening kwijt over het amateuristisch gehalte hier op het forum: maak een nieuwe thread maar begin niet te dissen op een post van een creatieveling, die overigens tevreden mag zijn met zijn prestatie.

Yves
 
Mcahack IS kubrick.

Dat kan ik zien.

Trouwens geen onbekende op het Jeanmicheljarre.nl forum.
Hij is daar al 4 x ofzo gebanned met allemaal verschillende ip adressen en gebruikersnamen.

Prettige dag nog iedereen :doei:
 
http://www.zshare.net/audio/9790020502564d/

Maar even gedaan voor de topicstarter als 'ie het niet erg vind :)

Er zit in guitar rig 2 een phaser die 'stoned phaser' heet, en die gemodelled is op de small stone phaser. Jarre gebruikt die phaser erg veel op z'n eerste albums.

Dat is algemeen bekend geloof ik hoor!! Ik heb de kloon van de smallstone de Behringer VP 1. Klinkt precies hetzelfde maar heb ik niet gebruikt hier in, ik kwam snoeren te kort.
 
Ik (als prutser :duivels:) vind hem top :halleluja
 
Dat is wel waar. Kubrick is wel iemand die weet of het goed of slecht is. Ik heb trouwens veel bewondering voor Kubrick, vermits hij al Jaaaren A&R is bij een heel belangrijke platenfirma. Dus hij zal wel kennis van zaken hebben. En ik denk ook als hij iemand uitlacht zal het wel terecht zijn. Uiteindelijk zijn de meesten hier niets en zullen de meesten hier altijd niets zijn. En Oxygene proberen na-maken met één of andere goedkope software-emulatie is wel goed voor hier, maar zeker niet voor de industrie. Demo's op basis van reason zijn meestal goed voor de prullenbak. Sommige mensen kennen echt niks van kwalitatieve muziek-producties blijkbaar. de meesten hier zullen ook nooit niets bereiken in de muziek. Maar altijd hier verder wat gaan klooien met hun amateuristische gejank. een raad aan sommigen hier, probeer een andere hobby te zoeken. Puzzelen, kantklossen, of wat in de tuin gaan klooien lijkt me bij sommigen een betere keuze dan het artiestieke. De meeste tracks die ik hier soms hoor zijn echt heel slecht. Doe iets in de tuin of zo. Want van muziek kennen de meesten geen reet.

Ten eerste Kubrick, kraakt iedereen af, ten tweede jij moet je grote *** is houden net als Kubrick dit trouwens ook van het Jean Michel Jarre forum is gebanned omdat hij iedereen afkraakten en owja ik weet niet voor jou, maar ik ken ook mensen in de muziek wereld en die vinden het goed klinken dus op ****en nou maar.
 
Back
Top