FX met LFO

Delay Synchronizing to MIDI Clock. Bij de midiverb staat dat letterlijk zo in de manual.

Van de week probeerde ik nog een midiverb 4 te syncen via midi-clock, maar dat werkte niet. Een kakofonie van echo's maar bepaald niet in tempo.

Op dezelfde midi-chain zit ook een synth met een arpeggio die op dat tempo is ge-sync-ed en die werkt prima. Dus het ligt niet aan de midi-clock of aan de midi-verbindingen.

Heb jij toevallig een idee wat ik over het hoofd zie bij die midiverb?
 
Van de week probeerde ik nog een midiverb 4 te syncen via midi-clock, maar dat werkte niet. Een kakofonie van echo's maar bepaald niet in tempo.

Op dezelfde midi-chain zit ook een synth met een arpeggio die op dat tempo is ge-sync-ed en die werkt prima. Dus het ligt niet aan de midi-clock of aan de midi-verbindingen.

Heb jij toevallig een idee wat ik over het hoofd zie bij die midiverb?

Ik heb er nog geen maar volgens de manual moet het dus wel kunnen. Staat triplets of zo soms aan?
 
Klopt staat in de manual, dat het kan. En het zijn ook niet de triplets.

Je kunt het tempo ook heel makkelijk handmatig invoeren, gewoon het aantal BPM's, en dan werkt het prima en loopt het sync, ook triplets. Maar wat is de zin van handmatig instellen als er een midi-clock op zit?? En ik snap echt niet wat ik over het hoofd zie...
 
Net van forumlid Ditmer een midiverb overgenomen. Kijken wat ik daarmee kan, op verlanglijstje staat nog een quadraverb en een tc fireworx.
 
Back
Top