Je laatste 3 aankopen??

- Doepfer A-156 quantizer module
- Behringer 1050 Mix-sequencer module

Oké het zijn er maar twee, maar wel zelf opgehaald bij Thomann in Treppendorf. ;)
 
had maar één LFO en zo blits ziet ie er niet uit. Ik wed dat 't een classic wordt... Is gewoon een over het hoofd geziene bak
Iedereen maar kwijlen op de OB6, polybrute en peak, die blauwe wannabe juno en ga zo maar door
.

Wat denk je: zou het misschien zo kunnen zijn dat er een verschil is tussen mensen die op hun OB6, Polybrute, Peak etc. spélen, hun instrument leren kennen en hartstikke blij zijn met wat er allemaal mee kan, en hoarders die alles wat hun favoriete synthfluencers aanprijzen 'moeten hebben', en ook de complete vintage gearlist van de bespelers van al hun favoriete plaatjes 'nodig hebben', om er vervolgens niets mee te doen?

De Korg die je uiteindelijk misschien kan helpen is een volautomatisch keyboard, gevuld met de midifiles van je favoriete plaatjes. Al moet je dat keyboard natuurlijk toch nog zelf aanzetten, de files kiezen etc. Mogelijk ook teveel gedoe, teveel software en 'stom'?
 
.

Wat denk je: zou het misschien zo kunnen zijn dat er een verschil is tussen mensen die op hun OB6, Polybrute, Peak etc. spélen, hun instrument leren kennen en hartstikke blij zijn met wat er allemaal mee kan, en hoarders die alles wat hun favoriete synthfluencers aanprijzen 'moeten hebben', en ook de complete vintage gearlist van de bespelers van al hun favoriete plaatjes 'nodig hebben', om er vervolgens niets mee te doen?

De Korg die je uiteindelijk misschien kan helpen is een volautomatisch keyboard, gevuld met de midifiles van je favoriete plaatjes. Al moet je dat keyboard natuurlijk toch nog zelf aanzetten, de files kiezen etc. Mogelijk ook teveel gedoe, teveel software en 'stom'?
Dat kan allemaal.
Ik voel me echter niet geviseerd of aangesproken. Ik werk 14 dagen per maand en de rest vd tijd vermaak ik me prima oa met al wat je maar noemt.
Ik zie het verband ook niet. Maar je hoeft t ook niet uit te leggen.
 
Laatst gewijzigd:
Die is er vast al op batterijen. Het gaat om het beeld, niet de inhoud

Aan gebrek aan inhoud blijft er weinig te wensen over hier inderdaad.

On topic:
- straplocks
- twee clipon tuners
- volumependaal
- 22 plectri
 
Back
Top